Balen he? Nou dan moeten we elkaar maar even flink op de hoogte houden! Nog iets.... me vriend dacht dat me borsten iets groter waren? Nou word ik nog onzekerder!
Ik heb vanmorgen getest en er stond duidelijk ZWANGER!!!!!!!! ik heb het met die clearblue digitaal gedaan!!!!!! YES YES YES YES YES YES ZWANGER IN DE 1E RONDE VAN ME 2E KINDJE! Bruine afscheiding was dus wel degelijk van de zwangerschap hihihi ben zo blij gelijk de dokter bellen nu! Ik wacht met smart op jullie berichtje met ik ben zwanger!!!!!!!!
owjaa heb me test op de foto gezet alleen je kan het niet goed zien die lettertjes... dus ik ga ff zowieso een gewoon testje kopen! Bij mijn zoontje heb ik dat testje ook bewaard dus bij dit kindje wil ik dat ook en bij die Clear blue digitaal verdwijnt de tekst na een uur! jammer he? haha maar weer leuk om toch te testen
gefeliciteerd meid! jij bent super vruchtbaar volgens mij! Heel veel succes met je zwangerschap en geniet er lekker van! (kun je niet een beetje hcg aan ons overstrooien?) Dikke kus Swiggy
Gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik heb van mijn 1e zwangerschap ook beide tests nog, wel zo leuk om te bewaren.
nou meid ik ga je ook feliciteren! Hartstikke mooi vooor je! Leuk! Veel plezier met je zwangerschap! Liefs Dommeltje
Lieve Michelle, Super gefeliciteerd meid! Geniet er maar lekker van. En wat maakt het uit dat de tekst verdwijnt zolang je maar zwanger bent haha Liefs, Gaby
geeft me toch weer moet. ik heb morgen me nod en heb vandaag nog een mooie temp gehad van 37,1 3 dagen geleden wel ongi krampen en nu af en toe 2 lichte testen maar echt heel licht... gefeliciteerd nog xxx
Gefeliciteerd meid. Wat het bewaren van die test betreft: je kunt het stickje uit de omhulling trekken. Dan zie je gewoon 2 streepjes (de omhulling maakt van die 2 streepjes de tekst zwanger). Ik heb de stick bewaard en de streepjes zijn nog steeds te zien!
@ Proficiat meid! Wat voelde je nog meer? Had je alleen bruine afscheiding af en toe of constant? Groetjes Marjo
Dankjewel! Ik had alleen op mijn NOD een beetje bruine afscheiding( niet slijmerig of draderig... ook geen bloed.... gewoon een troebele maar toch ook dikke bruine afscheiding ( weet niet hoe ik het moet uitleggen) En het was gelijk ok weer weg!(nog steeds weg ook) Verder heb ik niks gehad... alleen de week daarvoor krampjes enzo en 2 dagen lichte vlaagjes van misselijkheid en tintelende tepels 1 dag voor mijn NOD viel me wel op dat ik de aders rond mijn tepels zag lopen. Owjaa na die bruine afscheiding ben ik eigenlijk iedere dag heel droog geweest nog steeds heb ik niet veel afscheiding... en als ik het heb is het doorzichtig en alleen als ik afveeg ( wat een praat he? haaha)
ja je hebt gelijk haha ik wist helemaal niet dat er twee van die blauwe streepjes kwamen? heb hem gelijk bewaard... al had ik gister bij de etos nog een testje gehaald haha!