vanaf welke week geboortekaartjes uitzoeken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamav2boefies, Jun 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Vanaf welke week gaan jullie geboortekaartjes uitzoeken?
    Heb al een beetje op internet rond zitten neuzen en ben al een paar leuke tegen gekomen!

2. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb pas deze week gekeken voor een kaartje en een proefdruk laten maken ;) mocht ik het niks vinden heb ik nog tijd zat om een andere uit te kiezen

3. giraf

giraf Niet meer actief

Bij Isa hebben we rond 35 weken het kaartje uitgezocht.
    Denk dat het nu niet veel eerder zal zijn.
    Maar doe gewoon lekker wanneer je daar zin in hebt! De 1 heeft ze met 8 weken al klaar liggen en de ander gaat pas tijdens haar verlof zoeken.

4. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Vorige week uitgezocht, met 32 weken dus :)
    Nu komt deze week de proefdruk, met een beetje geluk vind k hem meteen goed en anders moet ie over 2 á 3 weken klaar zijn.

5. Bertha

Bertha Bekend lid

Oct 13, 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij met wk 31

6. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb de proefdruk binnen :D wel raar hoor om zo je ongeboren kindje op een kaartje te hebben staan :)
    Hij is super leuk geworden, maar ik ga er toch nog 1 maken om te kunnen kiezen ;)

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Pandora, heb je dan ook het echte kaartje gekregen? Of de proefdruk op een wit papier? want hier hoor ik heel veel verschillende verhalen over.
    Ik dacht dat de meeste de proefdruk op een wit papier krijgen en niet het officiele kaartjes.. Maar hoe kun je dan zien hoe het wordt???

8. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    echter kan onze proefdruk niet :D het is dus gewoon helemaal het kaartje zoals deze straks verstuurd gaat worden ;)

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ja??? Ohh wat super zeg..!! Ik heb net een proefdruk aangevraagd bij geboortekaartjes.nl Zouden ze daar ook echt zijn? Ik bedoel dus de kaartjes zoals ze worden moeten.. niet op wit papier..??
    Waar heb jij de proefdruk laten maken??

10. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
  11. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben rond 34 wkn echt serieus gaan zoeken naar een kaartje, weekje later had ik mijn keuze gemaakt :)

12. Serephina83

Serephina83 Actief lid

Jan 3, 2011
    356
    1
    0
    Ik had het rond 28 weken uitgezocht! Wel al veel eerder aan het kijken hoor, leuk!

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wij sinds deze week. Ik heb al een aantal modelkaartjes thuis liggen en hebben al duidelijk een voorkeur. Deze wordt hem dus ook waarschijnlijk. We hebben gister het gedichtje uitgekozen en de opmaak zijn we ook al over uit.

14. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Wij weten sinds zaterdag het geslacht van de baby's en ben toen gericht gaan zoeken. Bij dezelfde site als Pandora een kaartje uitgezocht en vandaag de proefdruk ontvangen. We zijn eruit, dit wordt 'm. Ik heb nog wel verder gekeken, maar kan niets vinden wat zo leuk is.

Share This Page