Tekenen zwangerschap?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by fieke13, Jul 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fieke13

fieke13 Nieuw lid

Jul 4, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Anderhalve week geleden heb ik seks gehad met mijn vriend.
    Heb al drie dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dit gebeurt niet.
    Mijn borsten en tepels zijn erg groot en over mijn borsten lopen nu blauwe aders.
    Ook ben ik erg vermoeid afgelopen dagen (ik weet niet of dit nu al kan als ik zwanger ben?)
    Mijn darmen zijn ook erg van streek.
    Zojuist heb ik moeten braken en ben bijna flauw gevallen zo duizelig en misselijk was ik.
    Mijn vraag is of jullie dit ook hebben ervaren bij de innesteling of in ieder geval zo kort al na de bevruchting? En of dit tekenen zijn van een zwangerschap?

Liefs, Fieke.

2. smuizel

smuizel Lid

May 24, 2011
    44
    0
    0
    thuiszorg
    @ huisje,boompje,beestje ;)
    hoi fieke,

ik zit een beetje met dezelfde vraag
    ook ik heb klachten die ik anders niet heb en begin nu ook te denken of ik merk dat ik zwanger ben (hoop ik )

mijn klachten zijn

moe zijn
    dunne ontlasting
    hoofdpijn
    lage rugpijn
    opgeblazen gevoel

beetje het gevoel van griep hebben dus ik hoop ook een antwoord te vinden :(

3. Lola83

Lola83 Actief lid

Jun 6, 2011
    424
    208
    43
    Female
    Tsja... de enige zekerheid kun je krijgen door een zwangerschapstest te doen na de dag dat je normaal ongesteld zou worden en het niet bent. Verder geeft een zwangerschap natuurlijk bepaalde verschijnselen, maar dat kan bij iedereen weer verschillend zijn. Is verder geen peil op te trekken...

Dus bij een uitblijvende menstruatie... testen maar!

Share This Page