Voel me (te ?) goed.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Fleurtjes, Jun 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds vorige week weet ik dat ik weer zwanger ben.

Waar andere mensen doodziek zijn en allerlei kwaaltjes hebben voel ik niets. Niet misselijk, geen gevoelige borsten, geen whatevers.
    Alleen af en toe vreselijk moe maar dat is het dan wel.

Wees blij, zou je denken maar dat lukt niet zo goed.
    Vorige 2 zwangerschappen voelde ik me ook prima en dat eindigde in een mk en ma. :(

Zijn er meer vrouwen die geen klachten hebben tijdens het begin van hun zwangerschap? Of ben ik echt een uitzondering?
    Of is dit een voorteken dat het weer niet goed zal gaan?

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Meisje maak je geen zorgen. Dat had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap. Ook alleen moe maar verder niets. Mijn zoon is nu inmiddels 3,5, dus het kan echt.
    Ik begrijp je zorgen wel maar het hoeft niet altijd slecht nieuws te betekenen. Zolang je geen bloedverlies hebt probeer toch te genieten ;)makkelijker gezegd als gedaan he. Heel veel sterkte en succes

3. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,031
    2,836
    113
    Heb ook weinig tot geen klachtjes.. ik heb wel zere borsten, maar ook niet groter of erg veel pijn, geen zichtbare aders ofzo wat je wel leest. Verder niet misselijk, niet duizelig, geen darmenbuikje.. niet extra moe ofzo, niks. Eigenlijk voel ik me exact hetzelfde als anders alleen nu met stomme miskraam stress ;)

Maakt me ook heel onzeker, durf ook niet te testen omdat dat me de vorige keer helemaal gek maakte die lichter wordende testen. Maar dat testen trekt toch omdat dat nog enige controle is.

Ik geloof er ook nog helemaal niks van, kán het gewoon niet geloven. En dan ben ik weer kwaad om mezelf omdat ik er niet gewoon van geniet, dit wilde ik toch zo graag, zwanger zijn? En mijn testen zijn beter dan de vorige keer en er is geen bruin of bloedverlies.. dus ik ben blijkbaar wel zwanger ;)

En dan lezen dat anderen die nog korter zwanger zijn wel vanalles voelen maakt me ook nog meer onzeker, eigenlijk is het maar dom op zo'n forum lezen ;)

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

Jul 9, 2010
    913
    0
    0
    maak je niet druk meis, ik heb ook nog helemaal geen klachten gehad, behalve moe. Dus het wil niets zeggen. Ons kindje is helemaal gezond en alles zit erop en eraan, dus niet iedereen is ziek, zwak en misselijk :). probeer ervan te genieten.

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    vorige zwangerschap ook totaal geen klachten, behalve de vermoeidheid. En ik heb toch echt een mooie prinses rondlopen!

deze zwangerschap eigenlijk ook geen klachten, behalve zere borsten wanneer ik bv de trap afloop...

Prijs je er maar gelukkig mee, er zijn legio mensen die met ons zouden willen ruilen en het zegt niets over of het wel of niet goed zal gaan met je zwangerschap!

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,031
    2,836
    113
    Denk dat bij ons het hebben van de miskraam de angst wat groter maakt, ik probeer er ook echt in te geloven en het nuchter te bekijken, maar echt lukken doet het niet tot nu toe ;)

Ik weet ook dat als je knaltesten hebt en elke dag boven de pot hangt je net zo goed een MA kunt hebben..

Maar thanks voor het delen van jullie verhalen, het helpt weer even 10 minuten :D

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

Nov 11, 2009
    1,075
    0
    36
    Gelderland
    Nergens last van gehad, hoor!! En wat ik zo in mn omgeving zie, zijn er meer meiden die stralend de zw doorlopen.

8. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    Ik had de eerste weken ook nergens last van en word terwijl ik dit typ beurs geschopt ;) Pas na een aantal weken werd ik wat vermoeid en toen ineens sloeg het in met moeheid en misselijkheid. Daarvoor vergat ik steeds dat ik zwanger was, omdat ik er niets van merkte!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    nou hier begon het na de 7 weken daarvoor voelde ik me ook super. Nu doe ik niets anders als kotsen

allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap het gaat vast goed allemaal!!

10. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Onthoud maar gewoon dat elke zwangerschap anders is. Niet iedereen hoeft last te hebben van kwaaltjes. Ik kan heel goed begrijpen dat je een beetje bang bent vanwege je vorige zwangerschappen maar dat is echt niet nodig. Je zult zien dat je straks ineens van alles gaat voelen en op die momenten wens je dat je geen kwaaltjes meer had ;).

11. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

Nov 19, 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Hey Fleurtjes! GEFELICITEERD! :)

Ik (her)"ken" je nog van het forum 30érs en zwanger worden van 1e kindje. Ik ben daar inmiddels niet meer actief sinds m'n zwangerschap. Aankomende week heb ik de 20 weken bereikt. Als het goed is zitten we op de helft.

Ik begrijp je bezorgdheid goed! Ik heb tot nu toe ook totaal geen klachten gehad. Helemaal nooit misselijk geweest. Geen buikpijn. Twee dagen geleden voor het eerst bandenpijn gevoeld.

Helemaal in het begin (de eerste paar weken) had ik wel wat last van m'n (onder)rug en met vlagen heb ik wat last van vermoedheid, maar verder niets. En dat maakte me best onzeker. Maar dat is niet nodig. Het hoeft niets te betekenen als je je goed voelt en verder geen klachten hebt.

Probeer er van te genieten! :)

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hoihoi,

ik herken het helemaal.. ik heb ook 2 mk's gehad voor een gezonde zwangerschap.. ik voelde iedere keer al vroeg dat ik zwanger was, paar dag voor NOD.. met 4 weken voelde ik me ook misselijk, pijnlijke borsten en 'raar' en bij alle 3! de zwangerschappen ging dat met 5 weken weg en voelde ik me weer normaal.. een keer een mk met bijna 10w en een met 7w..

Ik was er daarom van overtuigd de 3de keer dat het weer niet goed zou gaan.. en wat denk je? :) ik heb een gezonde zoon gekregen! :):):)

Het kan dus wel.. en geloof me, ik heb wat paniekmomenten gehad.. achteraf is die stress echt niet goed voor me geweest..

Probeer te genieten.. deze kostbare mooie begintijd is zo voorbij.. je kunt er toch niks aan veranderen als het wel of niet goed gaat.. maar dan heb je iig wel genoten en dat neemt niemand je meer af.. (ik heb makkelijk praten nu he ;))

Heel veel geluk met je zwangerschap! (3x is scheepsrecht)

13. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ben ook bijna 5 wkn zwanger en voel en merk ook helemaal niets.. Ben ook niet moe ofzo, geen zere borsten, niet misselijk..
    Wat kan je je onzeker voelen he!

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

Apr 27, 2010
    3,070
    0
    36
    Tot nu toe heb ik nog steeds nergens last van, het is dat ik het weet, niet meer ongesteld word, een dikke buik heb en het dametje voel schoppen anders had ik mij niet anders gevoelt als anders

15. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor alle lieve woorden.

Fijn om te lezen dat er meer vrouwen zonder klachten en dat zij wel een kindje hebben gekregen. :)

Zal het proberen van me af te zetten al zal dat wel moeilijk zijn.

16. natas76

natas76 Lid

Jun 21, 2011
    94
    0
    0
    Almere
    Poeh ik ben best blij dat dit forum er is zeg!!!!! Nu heb ik best een paar dingetjes zoals zere borsten en sneller moe maar ik maakte me stiekum ook best zorgen dat het dan niet goed zou zijn omdat ik verder nergens last van heb!! Fijn om te lezen dat meerdere mensen dit hebben...........

17. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

Oct 15, 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik wil jullie ook even moed toespreken, want ik heb tot nu toe ook bijna geen klachten en alles gaat goed.

Ik was aan het begin wel heel erg moe en kreeg bij wk 8 oid zere borsten wat nu pas minder is geworden, maar voor de rest fiets ik er zonder verdere klachten doorheen en voel ik me geweldig!

Je hoeft dus echt niet kotsmisselijk en doodop te zijn om een goede zwangerschap te hebben, dus probeer het een beetje van je af te zetten en geniet van het feit dat er een mensje in je groeit!

18. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Pffff goed te lezen zeg!

Ik ben -alsikhetgoeduitgerekendheb- nu 4 weken en 1 dag, (en weet het al sinda afgelopen maandag) en afgezien van wat buikpijn voel ik verder helemaal niets...
    maakt het zo onwerkelijk, en soms ook zooo onzeker!

19. natas76

natas76 Lid

Jun 21, 2011
    94
    0
    0
    Almere
    Ik herken het ook zo erg. Zit nu nog op het toilet mijn papier te controleren of er geen bloed op zit!!!
    En als ik er over nadenk is het eigenlijk is best logisch. We zijn vrouwen en waarschijnlijk wil je heel graag een kindje anders begin je er niet zo bewust aan of voor sommige die er al zo lang mee bezig.
    Zodra de hormonen in je lijf los gelaten worden komt toch dat beschermende in je naar boven en hoe klein of jong het dan ook is je wilt het beschermen. En wat als je het dan toch kwijtraakt. Wat heb je fout gedaan!! Althans dat zou ik denken............... Hhhhhhmmmmmm vandaar dat vrouwen ook het sterke geslacht zijn!!

20. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar :)

Share This Page