pil vaak vergeten en doorslikken, nu zwanger

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Lovecouple, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi dames,

Ik slik mijn pil heel vaak door. Ik haat hem om ongesteld te zijn. Soms krijg ik dan wel een doorbraakbloeding maar dan nog blijf ik me pil door slikken.

Nu ben ik op vakantie geweest en heb me pil een paar keer vergeten. Ik heb hem dan wel later op de dag ingenomen, of de dag erna 2 pillen ( dan wel 1 smorgens en 1 savonds).

Ik heb in die week 1 keer sex gehad waarin me vriend in mij is klaargekomen, en 1 keer waardoor hij er voor hij kwam eruit ging.

Ik voel me nu een beetje raar. Ik ben dan ook wagenziek, en tijdens de terugreis van 1500 km werd ik de laatste 500km ook weer misselijk en kreeg ik buikpijn. Terwijl ik wel mijn wagenziekpilletjes had opgegeten. Ook nu ben ik erg moe en voel me gewoon niet lekker en ook misselijk. als ik iets eet krijg ik er meteen last van.

zou ik nu zwanger kunnen zijn??

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    tsja, het kan wel. Al is de kans niet zo groot, dacht ik.
    Maar van een vakantie kun je ook wel wat brak terugkomen.

De beste manier om het zeker te weten is een test ;)

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat dus :) misschien handig om toch wat beter de pil te gaan slikken (bijv herinnering in telefoon) of een ander voorbehoedsmiddel te overwegen?

4. Within

Within Niet meer actief

Aangezien je hem de volgende morgen hebt ingenomen, ben je volgens de regels nog gewoon veilig. Sowieso, als je doorslikt geld alles als een 3e week en dan mag je 1 pil vergeten. Doorbraakbloedingen hebben geen invloed op de veiligheid van de pil.

Deel Deze Pagina