bruine afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dutchita, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!

Ik ben begin Januari (rond de 6e ergens) de laatste keer ongesteld geworden.
    Sindsdien is er niks meer geweest, behalve bruine afscheiding die 3a4 dagen aanhoudt, dit om de 2 a 3 weken.
    Nu dus weer.... enig idee wat dit kan zijn...
    Weet dat ik eigenlijk naar de dokter ermee zou moeten gaan, maar dit gaat de komende week niet lukken...
    Heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik, zeg maar een stuk lager dan mijn navel.... steekjes krampjes....

Hoop dat iemand mee een antwoord kan geven ivm waarop dit zou kunen wijzen!!

x

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Dutchita,

de krampjes onder je navel zijn niet direct van je baarmoeder en het hoort ook niet specifiek bij het eerste trimester van de zwangerschap. Misschien ben je wel zwanger, maar is het nog pril, maar het kan ook wel eens zijn dat je cyclus wat van slag is door bv stress, vakantie (verstoord ritme). Als je het inderdaad zeker wilt weten en je je lichaam weer een beetje geregeld wilt laten vloeien, zul je inderdaad even voor advies naar de HA moeten gaan.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina