Hallo allemaal, Ik heb sinds vandaag echt een ontzettende jeuk aan mijn rechtertepel. Wordt er gek van. Ook zijn mijn beide borsten erg gevoelig, het voelt alsof mijn tepels verbrandt zijn, vooral dus mijn rechtse. Ik heb deze symptomen echt nog nooit gehad als ik ongesteld wordt. Ook heb ik al 2 dagen last van krampen in mijn buik, dit vind ik wel eng, want dit heb ik zo vaak en elke maand word ik toch ongesteld.. Maar wat kan dit toch in een keer zijn? Ik heb het nooit dus het kan toch niet in een keer zo komen? Hoop dat iemand me kan helpen en adviezen kan geven hoe ik ervan af kom Groetjes Gelukje7
Nee, is gewoon dezelfde als gisteren. Nooit gehad, geen ander wasmiddel of iets anders in die richting.
Heb je je ei ontdekt deze ronde? Anders wellicht'n kortere ronde en nu wat vroege symptomen? Hoop het voor je
Nou, ik weet niet wanneer mn ei s geweest. Ik voel al dagen steken alleen mijn cyclus is best onregelmatig. Ik hoop ook echt dat het een goed teken is, maar mijn lichaam houdt me al 5,5 maand voor de gek Alleen heeft er iemand tips waardoor het over gaat??
meid ik herken het!! Ik voel elke mand van alles, behalve met mijn borsten, maar sinds twee dagen heb ik jeukende tepels en vandaag zelf bij lopen zonder bh last van mijn borsten!! laten we hopen op iets psoitiefs meid!!
Oh meis, hoop het ook echt voor ons. En ik las je berichtje daarna, maar je kan je eigen echt geen jeuk aanpraten hoor, want ik heb er bijvoorbeeld echt nooit over nagedacht, ik heb gelukkig ook veel afleiding omdat ik ga verhuizen dus in een keer kwam het op. En vandaag is de jeuk weg maar zijn ze echt gevoelig, pfff snap er niets van. Maar nu ik ook krampen en buikpijn heb ben ik zoo bang dat het toch mn menstruatie is Weer een extra symptoom erbij elke maand, leuk.. Wel toevallig, ik lees dat jij precies in dezelfde ronde zit als mij en ik kan over 7 dagen testen en jij over 5 dagen Liefs
Haha ik herken het!!! Deze maand ook voor het eerst dat ik er last van heb, niet zo heel erg maar wel duidelijk aanwezig. Ik dacht ook al, ga ik me nu dingen inbeelden of wat??? Vreemd!