Hoi hoi, Ik heb een vraag. Ik ben 8 weken zwanger en heb nu wat bruinige afscheiding en wat zeurende buikpijn. Ik hoef er geen inlegkruisje voor te gebruiken ofzo. Kan dit kwaad of is dit het aanpassen van mijn lichaam? Ik heb dit bij mijn 1e zwangerschap niet gehad. Alvast bedankt voor het antwoorden. Groetjes Loontje
Hallo, Bruinige afscheiding kan geen kwaad in de zwangerschap, wordt meestal veroorzaakt doordat er een vaatje kapot is gegaan in de baarmoedermond door bijvoorbeeld moeizame ontlasting, gemeenschap, tillen, sporten e,d. Waar zit je buikpijn en wat voor buikpijn is het? Groetjes Ineke
Hoi Ineke, de buikpijn zit net onder mijn navel en dan over heel mijn buik. Niet echt specifiek onderin. Het is zeurend dus niet stekend of krampend. Heb het idee dat het mijn darmen zijn. Weet niet of dit kan? Bedankt voor je reactie!! Groetjes Loontje
Hoi hoi, Gisterenavond gevreeen en nu zit er ook wat rode slijmdraadjes bij het afvegen bij. Ben vanmorgen even naar de HA geweest en heb laten testen op een blaasontsteking. Hoor vanmiddag de uitslag. Ik hoop dat je me advies kunt geven wat te doen verder. Moet ik de VK bellen of niet. Groetjes Loontje
Geen blaasonsteking. Ben vanmiddag bij de VK geweest omdat ik het niet vertrouwde. Zij heeft een echo gemaakt. Het was niet goed. Het vruchtje was gestopt met groeien bij 5 weken. Bedankt voor het geven van je antwoord. Groetjes Loontje