pijn na bevalling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by miss geul, May 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    goede avond,

ik heb een rare vraag, ik ben 11 dagen geleden bevallen van een wolk van een zoon het was een vlotte bevalling in 6 uur tijd van de 1ste wee tot de geboorte van onze 1ste kind, wel ben ik een beetje ingescheurd en ingeknipt( 10 inwendige hechtingen en 4 uitwendige hechtingen)
    Tot enkele dagen geleden ging alles zoals het moest dag 6 kwamen we erachter dat mijn hechtingen waren ontstoken dit had als gevolg dat ik 2 x per dag in een soda bad moest zitten dag 8 zijn deze verwijderd.
    de hechtingen doen gelukkig niet meer pijn.

ik heb nu alleen sinds dag 9 pijn aan de onderkant maar dan niet bij het wondje of bij mijn gaatje, nee meer aan de voorkant van mijn onderkant de pijn is met name als ik voorover buig op de bank, of als ik achterover leun op de bank of de wc. tevens is mijn grote ontlasting pijnlijk de pijn zit alleen wel links van mijn onderkant en trekt door naar mijn linker lies en linker been, nu is alles links gedaan:
    ik droeg mijn zoon links tijdens de zwangerschap,
    ik heb een knip links
    ik ben ingescheurd links
    en kreeg na de bevalling een injectie in mijn linkerbeen.

zijn dit gewone klachten of iets met mijn bekken?
    wat kan ik eraan doen?

groetjes wendy

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

De pijn die veroorzaakt wordt door buigen e.d wordt denk ik inderdaad veroorzaakt door het bekken, omdat dit nog week is door de hormonen kan je hier nog klachten van hebben.
    De druk die je voelt na ontlasting kan nog veroorzaakt worden door de knip, omdat er dan meer druk op komt te staan.
    Hou de klachten in de gaten.
    Blijven ze dan even langs de huisarts.

Groetjes Ineke

Share This Page