wie kan me helpen ik weet het ff niet meer ik heb 2 keer een cyclus van 47 dagen gehad ik slikte toen de etos zwanger woorden pillen ik dacht ik stop met die pillen mischien woord me cyclus dan weer wat korter en ja hoor toen was die 35 dagen dus ik had goede hoop ik zou volgens de berekeningen me eisprong op vakantie hebben dus iedere morgen ik netjes tampen en me tamp bleeft netjes laag zo rond de 36.2 a 36.3 en ik maar wachten dat me tamp om hoog zou gaan en maar wachten op vruchtbaar slijm maar er gebeurde niks de afgelopen dagen heb ik wel vruchtbaar slijm gespot maar me baarmoeder mond blijft maar dicht als ik uit ga van me langste cyclus 47 dagen dan zou ik dit weekend me ei hebben maar ik heb er een hard hoofd in helaas ik woord er soms moedeloos van ik weet dat ik moet afvallen en dat de kans dat me cyclus dan weer korter woord vergroot aleen ging dat maar zo makelijk ( sory moest ff klaagen ) maar ja gewoon weer een maandje gedult hebben en mischien dat ik dit weekend toch me eisprong heb ik wil graag beginnen met ovu testen aleen weet ik niet welke ik moet gebruiken daar ik een lange cyclus heb heb ik ook aardig wat ovu testen nodig dus zou het fijn zijn als ze niet al te duur zijn
Ook ik sluit me aan bij de 'klaag-club' Mijn eerste cyclus was 52 dagen, ben toen gestart met etos zwanger worden pillen en zit nu op dag 55.....Waarom ben jij gestopt als ik vragen mag? Ik heb eerder wel eens gehoord dat die pillen je cyclus ook langer kunnen maken, maar is dat niet gek als er juist een stofje in zou zitten wat de cyclus op gang helpt/verkort?! Maar bij jou is het na het stoppen met die pillen dus wel verkort....misschien het proberen waard Ik heb trouwens ovulatietesten van Sensitest. Erg goedkoop en dat is met zo'n lange cyclus ook wel nodig! Bij mij zijn ze alle 9 op en nog steeds geen ovulatie dus weet hoe moedeloos je je voelt! Succes ermee en hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus en weet je waar je aan toe bent !!!
dank je ja moest het echt ff van ma af schrijven sensitef testen he ik zal is kijken ik ben idd gestopt om dat ook ik hoorde dat ze je cyclus ook langer konden maken en de cyclus dat ik ze niet slikte was die 35 dagen dus al een stuk gang baarder nu gebruik ik momenteel ff niks heb wel puur mama van vsm in huis hier zit foliumzuur in en die wil ik dan dalijk gaan gebruiken eerst me ei maar is zien te vinden jij ook suc6
Balen is dat he? je wordt er zo onzeker van.... Mijn cyclus is ook onregelmatig en werd steeds langer. Ik ben toen ook begonnen met etos-pillen en sindsdien wordt ie steeds korter. Nadeel is wel weer dat ik dus nog altijd niet weet wanneer mijn eisprong is. Vorige ronde heb ik een hele lading ovutesten ingeslagen en ben vanaf dag 10 gaan testen. Ik heb mijn ei gevonden op dag 22. (blijkt dus dat wij de eerste maanden helemaal verkeerd zaten met klussen) Deze ronde ben ik ook weer op dag 10 begonnen met ovutesten en ik test nu weer gewoon door tot ik mijn ei gevonden heb. Het kost even wat, maar het geeft mij veel meer rust dat ik weet dat ik mijn ei wel ga vinden
Ik heb ze van ebay, uit engeland over laten komen. Duurde 5-6 dagenv oor ik ze in huis had. was 30 st voor omgerekend 8 euro. ( kwam iets van 2,50 verzendkosten bij) ( Verkoper: markemmageorgia ) (Of van deze, die zijn iets snelle rin huis : verkoper: fertilityplan )