Ik werd vanachter wakker met pijn waar ik gewoon krom van liep ik dacht nog dit lijken wel ween! Heb mijzelf gerustgesteld met de gedachte dat het misschien mijn darmen waren maar toen het na een uurtje alleen maar heviger werd heb ik de v k ggebeld en die heeft geconstateerd dat het vroegtijdige voorweeen zijn! Daar vreesde ik al voor en nu na 7miskramen zit ik weer in angst Lieve kleine blijf alsjeblieft nog een tijdje zitten we houden van je!
Oei, dan zou ik ook heel veel spanning hebben! Ik wil je even een virtuele knuffel geven, hopelijk blijft jullie kleintje plakken!! *knuf*
ik hoop dat het wegtrekt ik ken de angst maar al te goed vorrige week ook weeen gehad gelukkig heeft het hier maar 2 dagen aangehouden en is het weggetrokken nu een week wee vrij godzijdank met 25 weken is het nog veeel ste vroeg
Oh wat erg!!! Je schrikt je rot helemaal met zo'n verleden zeg. Ik heb een kaarsje aangezet voor jullie.. Dat je kleine frummel nog maar heel lang mag blijven zitten waar hij hoort! Lekker bij mama! Veel liefs, Kwabbernoot.
Ben nu nog niet veel wijzer, alles zit nog dicht gelukkig en de echo was goed dat stelt me enigszins wel gerust maar de wee en pijn blijft zodra ik bloed of vruchtwater verlies moest ik maar weer contact opnemen maar Ben nog steeds bang liefs Jo
Wat balen meis! Probeer moed te halen uit het feit dat de kleine het goed doet! Moet je ook al strikte rust houden of niet? Hoop dat je wat mensen om je heen hebt die je kunnen ondersteunen. Ik duim voor je dat je kleine rustig blijft zitten en de pijn en weeen snel weer wegtrekken! Liefs
Dat is in ieder geval wel goed nieuws dat je lichaam geen ontsluitig maakt! Misschien kan je een leuke film (afleiding) lekker op de bank of in bed kijken met een warme kruik en paracetamol?? Sterkte hoop dat het wegtrekt....
Hoi meiden ja moet inderdaad verplichte bed rust heb gelukkig geslapen vanacht en de pijn word iets beter te verdragen nu dus hoop dat het de goede kant op blijft gaan de frequentie van de weeen is ook lager dus heb echt goede hoop liefs Jolanda