Vorige week heb ik 5 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm onverwachte bloedingen. Ze kunnen niets vinden en houden het op een adertje die gesprongen is. Nu ben ik weer thuis en moet rustig aan doen. Heb nog steeds een beetje bruin verlies. Nu vraag ik mij af is de kans op herhaling erg groot? En hoe zit het verder met verloop zwangerschap, zal bevalling zich eerder aankondigen. Ben nu 34 weken zwanger en baarmoederhals was nog in orde. Ben wel een groot stolsel verloren in ziekenhuis dat ook mijn slijmprop kan zijn geweest. Ben benieuwd naar uw ervaring in dit soort gevallen.
Hoi, Wat vervelend zeg! Het is heel moeilijk te voorspellen of het zich herhaald. In ieder geval zijn de ernstige dingen wel uitgesloten als ik het goed begrijp. Sommige vrouwen houden dit de hele tijd. Andere weer niet. Je kan niet op basis van het bloedverlies zeggen of de bevalling eerder zal beginnen. Maar het blijft wel een mogelijkheid natuurlijk. Helaas kan ik je net zo min vertellen als het ziekenhuis. Je slijmprop ziet er wel anders uit dan een stolsel. Het is gemengd met taai slijm vaak. Sterkte! Groeten Evelien