Dat ik de eerste keer zwanger ben geworden na anderhalf jaar is met heel veel geluk, ik zou eigenlijk met clomid moeten starten.. Toen had ik een cyclus van gemiddeld 36 dagen met uitschieters.. Nu heb ik een cyclus van tussen de 53 en 69 dagen. Ik zit nu op dag 63! Nu ben ik zo bang dat ik weer zo lang in de stres zit of nog erger dat ik helemaal niet zwanger word.. Ik begin in ieder geval met temperaturen, dan weet ik in ieder geval zeker dat er een eisprong is (geweest). Iemand soortgelijk iets? Dat na een zwangerschap de cyclus nog rampzaliger is dan daarvoor?! Bedankt in ieder geval voor reacties!! Groetjes, Carlien
nee bij mij eigenlijk niet. Wel iets onregelmatiger voor mijn doen. Wisselend tussen de 27 en 36 dagen terwijl ik eerst voor de zwangerschap van mijn zoontje netjes op de 29 dagen zat elke maand. Dus wel wisselvalliger, maar ik val nog binnen de perken. Succes!
Ik had voor de zwangerschap van mijn dochter een cyclus van 28 dagen. Na de bevalling ben ik voor een spiraal gegaan en die heb ik 1,5 jaar gehad. In september de spiraal laten verwijderen en nu lijkt het wel of mijn cyclus iedere keer met 2 dagen toeneemt. De cyclus vorige maand was 31 en nu 33 dus weet ook niet goed waar ik aan toe ben...