Zwanger worden en borstvoeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sam22, Jun 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam22

Sam22 Actief lid

Jun 28, 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Hallo,

Ik heb nu een zoontje van bijna 8 maanden en het begint toch wel te kriebelen voor nummer 2. Het was de bedoeling om mijn zoontje zolang als hij wil borstvoeding te geven...maar ja de wens voor nummer 2 is al heel sterk aanwezig.... 8)

Ik vroeg mij af hoe het bij andere moeders was met zwanger worden toen ze nog borstvoeding gaven, was je snel zwanger, had je al een menstruatie enz enz.
    Gaf je nog borstvoeding tijdens de zwangerschap en zo ja hoe verliep dat?

Groetjes
    Samantha

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    goeie vraag!
    Wij gaan nu ook voor een tweede, maar geef nog wel BV.
    Ben wel al een beetje aan het afbouwen omdat ik over 1/5 maand weer aan het werk ga. Maar hoop nog wel 2 voedingen per dag te kunnen geven.
    Ben ook bnieuwd hoe andere mama's dit gedaan hebben!
    Dus lees ff met je mee.

Groetjes Debby

3. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    Ik werd bij mijn eerste kindje na 10 maanden weer ongesteld. En na 12 maanden was ik weer zwanger (dus de 3e cyclus als ik het goed heb). Ik gaf toen nog 1 of 2 voedingen per dag en ben toen ik weer zwanger was gestopt omdat ik het na 1 jaar wel genoeg vond en mijn zoontje het ook niet meer zo nodig vond.

De tweede is nu net 1 jaar en die krijgt nog steeds borstvoeding. Bij dit kindje was ik 9 maanden na de bevalling voor het eerst weer ongesteld.

4. Sam22

Sam22 Actief lid

Jun 28, 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik voed dus nog op verzoek en hang rond de 4 voedingen meestal...ik ben dus nog niet ingesteld ...maar las op een ander forum dat je niet perse ongesteld hoeft te zijn om vruchtbaar te zijn....

Share This Page