Morgen 6 weken, kwaaltjes veranderen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LinOo, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoewel ik het op het internet overal lees, rond de 6 weken veranderen je kwaaltjes.. Wil ik t toch nog graag even van me afschrijven :)

Ik voelde vanmorgen in eerste instantie niks meer. Afgelopen week werd ik steeds wakker 's nachts van het liggen op mn boobs.. Auw!
    Maar toen ik ging staan waren ze weer vol aanwezig ;)

Alleen.. De gezellige steekjes en krampjes zijn nu veranderd in n nare felle pijn, ter hoogte van het schaambot. En ik ben vanavond voor het eerst echt misselijk.. Brrr :(

Iemand die het herkend? Zo uit het niks fellere pijn en misselijk?
    Toch fijn om op een forum te zitten :) bijna niemand weet het nog, hiet kum je heerlijk anoniem je verhaal kwijt :)

2. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Ik heb ook een aantal maal die felle pijn gehad. Was ietsje later...zo rond 7-8 weken maar herken het wel. Echt korte nare steek. Heb het gelukkig niet veel gehad maar schijnt met groei van baarmoeder al te maken hebben.

Misselijkheid heb ik gelukkig tot nu toe niet gehad, als ik op tijd eet kan ik het voor zijn dus gelukkig!

En op zich is de misselijkheid die opkomt met 6 weken normaal hoor. Ik merkte met 6-7 weken dat ik regelmatiger moest gaan eten om het gevoel voor te zijn.

3. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    ik ben ook 6 weken en ben niet echt misselijk,enkel wat een vreemd gevoel in mijn maag, zo van dat ik nergens zin in heb en dat alle eten me tot aan mijn keel zit, maar nooit overgeven maar herken ook wel de korte pijnljike steekjes, gisteren echo gehad alles dik inorde, dus zou me niet te vlug zorgen maken over steekjes, de gyn zei dat dit normaal was

4. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Heel toevallig, want vandaag voelde ik ook hele korte maar hevige steken in mijn onderbuik, voornamelijk links. Herkenbaar? Ik vlieg dan meteen in de stress, bang dat het geen goed teken is :$ Misselijkheid heb ik heel licht in vlagen.

5. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Zie dat je je 1e echo gisteren hebt gehad :D Gelukkig gaat alles goed! :) Aanstaande maandag 6 weken + 1 ook mijn eerste echo..ben zo benieuwd of ze zo vroeg al iets gaan zien.

6. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend die echo's! Ik heb volgende week woensdag
    wilde zeker weten dat er n hartje te zien zou zijn.

Vind het ook enorm spannend allemaal. Het is mn eerste kindje (hopelijk) en mn vorige 2 zwangerschappen zijn al weer ruim een jaar geleden. Ik weet niet meer wat ik toen voelde..

Maar, geen bloed is goed :) ik check dit ook meerdere keren per dag hihi.
    Blijft toch lastig allemaal. Was er maar een "oei ik groei" boek voor zwangeren!

7. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ik heb rond 5-6 weken ook veel last gehad van steken in mijn buik links van mijn baarmoeder (vanuit mijn perspectief). Ik was even heel bang dat het niet goed zat, maar gelukkig wees de echo anders uit. Dit schijnt normaal te zijn. Het is voor mij de eerste keer, dus alles is nieuw en spannend

8. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Succes bij je echo donderdag!

Vind het fijn al die bevestiging te horen :) thanks voor jullie reacties!

9. Zoehen01

Zoehen01 Lid

19 nov 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames! Als het goed is ben ik nu 5 a 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Zo spannend! Pas 16 juni heb ik mijn intake gesprek en daarna ergens een echo. Dus nog even afwachten. Ik ben echt een lange tijd misselijk geweest nu wordt het al een stuk minder ( gelukkig) steken in de onderbuik heb ik ook. Maar niet echt dat het heel pijnlijk is. Borsten zijn wel vol en pijnlijk. Ik heb wel last van rommelende darmen..... Wat super dat je hier je verhaal kwijt kunt zeg! Alleen een fijne avond!

10. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    De steekjes zijn goed nieuws! Dat is bandenpijn, je baarmoeder rekt iets op. Bij zo'n steekje denk ik elke keer: hallo kleintje, ben je lekker aan het groeien? Na week 6 kwam bij mij de misselijkheid pas. Geniet ervan dames!

Deel Deze Pagina