Zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mistery, Sep 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mistery

Mistery Actief lid

Sep 17, 2007
    307
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal,

Ik heb een vraag ben nu 2 maanden met de pil gestopt.. Heb erg pijnlijke tepels en moet volgende week ik hoop het niet maar normaal gesproken ongesteld worden. Maar ik wil weten of ik al zwanger ben kan ik al testen en wat denken jullie .? of zijn het symptonen omdat ik geen pil meer gebruik?

Liefs Missy

p.s ik heb nog een vraag bij ons in de familie komen tweelingen voor bij mijn vriend niet maar wordt het bepaalt door de man of vrouw >?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Hi Mistery: Heb je al een gewone cyclus gehad na de pil? Normaal kun je (met supergevoelige tests dan) vanaf 4 dagen voor je Niet OngesteldheidsDag testen, maar beter is te wachten tot de dag zelf of erna.

over tweelingen: ehm...twee-eiige tweelingen hebben 2 eitjes nodig, dus moet jij er dan dus 2 tegelijk laten springen. Bij eeneiig weet ik het niet zeker of het aan je eitje zou liggen of aan het zaad...twee zaadjes moeten dan precies tegelijk bij het eitje komen namelijk...

in alle gevallen, moet je toch maar gewoon afwachten! Nog een weekje dus...ongeveer net zoals ik!

3. Mistery

Mistery Actief lid

Sep 17, 2007
    307
    0
    0
    Ja heb al een normale cyclus gehad...
    Maar heb ook wat meer vocht bij het plassen of een soort slijm achtig...
    Wat spannend ook voor jou dus wachten we samen af en duimen.. ben ook benieuwd voor jou bedankt dat je zo snel reageerde...

Hopen op het beste en laat het zeker weten wat de uitslag is jij ook he?

Liefs

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    doen we!

Share This Page