Bruine afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Livia4, 6 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Hi Coccie,

Hoe is het nu? Wat een emotionele achtbaan zeg! :(
    Ik heb geen controle gehad.. maar was heel zeker van dat het mis was. Inmiddels is de zwangerschapstest weer negatief.

We zijn erg verdrietig geweest een dag of 5 en toen "de knop omgezet" en weer naar de toekomst gaan kijken. We gaan er weer voor! Hopelijk snel raak :)

Voor jou ook veel sterkte! Voor jou ook Roosje!

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hey Livia

Wat een rotssituatie he? het greep mij ook meer aan dan ik dacht heb het zwaar onderschat een miskraam, vooral omdat het bij mij zo raar is afgelopen, ik heb uiteindelijk toch een curettage moeten ondergaan,ik had een week weeën en hevig bloedverlies maar bij de echo bleek het vruchtje er gewoon nog te zitten dus spoed curettage volgende ochtend (had al 4 weken met een dood vruchtje rondgelopen) de gynaecoloog zei wel dat het een zeer moeilijke curettage was geweest en er mogelijk ''restweefsel'' zat..Na de curretage gingen snel de weein weg en het werd bruinverlies ik dacht oké ben er vanaf....Na een week kreeg ik zomaar opeens weer last en ging naar de wc en floep daar kwam me iets uit zeg!! was een soort prop heb het opengevouwen en daar zat het vruchtje tussen helemaal misvormend door de curettage, dat was het restweefsel wat de gyn zag, ze had alles losgemaakt in me baarmoeder en het meeste verwijdert maar het was moeilijk om alles weg te halen want ik had ervoor de hele week al het meeste verloren, ze wou me baarmoeder niet beschadigen (waar ik haar nu dankbaar voor ben) vanaf dat moment (eergisteren is dit gebeurt) heb ik geen bruinverlies meer en geen steekjes..dus hopelijk was dit het laatste en kan ik door..

Ik heb ook zo van die knop om en doorgaan, maar toch grijpt het me weer effe aan van shit wat is dit oneerlijk!! maar we geven niet op!!!!!

Heel veel sterkte voor jou Coccie en Roosje,hoop dat we allemaal weer snel een positieve test in handen zullen hebben

xoxo

3. ozlem82

ozlem82 Lid

9 jan 2013
    24
    0
    0
    Hi dames,
    Ik heb op dit moment ook last van bruinverlies.. wel minimaal en alleen bij vegen. Ik heb hiervoor al 4x een miskraam (waarvan 3x een MA en 1x spontane mk) gehad en hoop zo erg dat het nu een keer goed gaat. Ik ben emotioneel helemaal kapot aan het gaan.
    Nu hoeft bruinverlies indd niet meteen te betekenen dat het ook daadwerkelijk mis gaat.. maar in mijn geval geloof ik er al niet meer in. 3 november heb ik pas mijn 1e echo gepland staan en tot die tijd is het afwachten. Ik zou nu 6 weken en 3 dagen zwanger moeten zijn.

ben zo bang.

gr.

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    oh meis, 4 miskramen wat erg :(

Ik zou de verloskundige bellen en een vroege echo EISEN!! heb ik ook gedaan, met 6 weken kunnen ze wel iets zien hoor!!! maar vaak is het toch afwachten: gekmakend is dat!!!

Het hoeft ind niet altijd een miskraam te zijn maar met jou achtergrond zou ik toch zeker naar een gynaecoloog stappen al is het maar voor jou gerustheid, en daar zijn ze voor! ik kon meteen de volgende dag terecht, ik zou toen 8 weken zwanger zijn maar ze zagen een zwangerschap van 6 weken dus er is dan wel iets te zien.

Ik hoop zo dat het dit keer wel goed gaat bij jou want 4 keer is erg genoeg, jemig meid! ik ga al stuk van 1 miskraam

Ik zal voor je duimen.

xoxo

5. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Hoe waa de echo vandaag ozlem82?? :) hopelijk alles goed!

Deel Deze Pagina