ervaringen gevraagd stoppen met prikpil

Discussion in 'Zwanger worden' started by Johanna1986, Jan 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Hallo meiden, ben een jaar aan de prikpil geweest. Afgelopen maand gestopt omdat wij graag voor een derde willen gaan. Binnen 3 weken ongesteld geworden zoals ik nomrmaal ook altijd werd. Hoelang duurde dit bij jullie. Bij mij eerste ruim 7 jaar aan de pil geweest, gelijk de eerste ronde raak, onze tweede kwam door de pil heen.

2. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Hoi. Ik heb ruim 5 jaar aan de prikpil gezeten, als het niet langer is geweest. Ik ben va de prikpil meteen overgegaan op nuvaring en daarna direct op de gewone pil. Dat kon gewoon volgens de huisarts. Toen wij besloten helemaal te stoppen met de pil heb ik 1 onttrekkigsbloeding gehad en daarna ruim 6 maanden niks. Toen weer een x ongesteld. En toen weer een paar maanden niks.
    Bij mij is toen pcos geconstateerd. Weet niet of dat dat te maken kan hebben met de pil ofzo..

3. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Oh. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ontpillen 6 maanden kan duren.. maar of dat na een maand slikken ook zo is? Geen idee

4. Hartje1987

Jan 8, 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja dat kan wel eens heel lang gaan duren..
    Ik ben nu al meer dan een half jaar gestopt met de prikpil en werd meteen ongesteld, voor drie weken lang, en toen niks meer tot december. Nu 2x ongesteld geworden (27 dagen er tussen).

Share This Page