Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Misschien kan iemand er antwoord op geven. Ik ben 5 maand geleden bevallen van een mooie meid. Tot haar 2,5 maand gaf ik borstvoeding. Nu ben ik 27 november ongesteld geworden (de 1ste keer na de bevalling) Nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik heb al 3 testen gedaan. Allemaal negatief. Nu had ik eergister rekbare eisprong (noem ik zo even voor het gemak) slijm en mijn ouderwetse eisprong hoofdpijn. Wat is er nu aan de hand, lange cyclus met late eisprong? Toch wel zwanger? Wie kan me helpen? Alvast bedankt, Liefs
Ik denk een lange cyclus met late eisprong. Na je bevalling kan het langer duren voordat de boel op orde is.
Het lijkt erop dat je inderdaad een lange cyclus hebt. Ik kan nog steeds niets van mijn cyclus op aan en onze meid is al weer 8 maanden.
Mijn verloskundige gaf aan dat je het beste een half jaar kan wachten, maar in ieder geval een keer ongesteld moet zijn geweest. Dus het zou al best wel kunnen Wij zijn ook al weer een paar maanden bezig...
haha hoi Natasja... Sorry...wilde toch nog even vragen qua ervaringen enz. Geloof je wel hoor... Marieke, jullie kindje is 8 mnd? Lotte is 3 januari 5 mnd...en ik ben 1x ongesteld geweest...dus het kan als het zo zou zijn vinden we het niet erg! We plannen alleen niks en laten de natuur haar gang gaan, maar zal niet onder stoelen en banken steken dat ik het leuk vind om weinig leeftijd tussen kinderen te hebben... dus afwachten... Waar woon je Marieke en wat doe je verder?
Ik ben na de bevalling gewoon niet meer begonnen met de pil, we laten de natuur ook gewoon z'n gang gaan. We kiezen wel bewust voor weinig leeftijdsverschil, zodat ze later veel aan elkaar hebben. Ik woon net over de grens in Duitsland (op de hoogte van Nijmegen). Ik heb nu vakantie, maar werk normaal 3 dagen in de week wat erg goed bevalt. En jij?
Ik woon in Arnhem, maar ga verhuizen na Emmen (drenthe). Ik ben ook niet aan de pil en we wachten gewoon af... Hoeveelste ronde is dit voor je? Heb je misschien msn? Lijkt me gezellig om te kletsen...
Hoi, Ik ben 9 oktober bevallen en was 18 november weer voor het eerst ongesteld geworden. Voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van ongeveer 29 dagen, dus vorige week heb ik 3 zwangerschapstesten gedaan en deze waren negatief. Uiteindelijk ben ik 2e Kerst ongesteld geworden, na een cyclus van 37 dagen. Groetjes Saskia
Nee, ben nog niet zwanger, tenminste niet dat ik weet Heb vrijdag mijn NOD. Dus het is spannend... Ik heb geen MSN. Wel hyves. Ik stuur je wel even een pb.