Bruine afscheiding

Discussion in 'Eerste symptomen' started by AnnaNoah96, Apr 2, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnaNoah96

Apr 21, 2022
    7
    1
    3
    Female
    Hi allemaal,

Ik gebruik geen anticonceptie, maar mijn partner en ik doen wel de ‘voor het zingen de kerk uit’-techniek. We hebben een enorme kinderwens, maar zijn nog niet aan het proberen. Als het zo is, zijn we dolblij.

Nu heb ik een enorm onregelmatige cyclus. Meestal (veel) langer dan 30 dagen en heel soms korter. Nu had ik afgelopen maandag en dinsdag lichtbruine afscheiding, dit heb ik nooit. Dus maar een testje gedaan, maar niet zwanger. Toen was het weg en nu had ik het dus weer. Is dit een zwangerschapssymptoom?

Ik heb dus geen idee wanneer mijn NOD is, maar als ik zwanger ben, had ik ditmaal een erg korte. Ik ga er dus niet vanuit, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.

liefs

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

In principe is die techniek (mits juist gebruikt) heel betrouwbaar.
    Als je geen idee van NOD hebt met kans op hele lange cyclus is het lastig te zeggen. Weet je überhaupt of je een eisprong hebt gehad?

Bij mij is bruinverlies nooit een zwangerschapssymptoom geweest. Het kan ook dat je een keer een andere cyclus hebt waarbij je tussendoor wat bruin verliest.

Had je nog een test gedaan? Bij negatief kun je er van uit gaan dat het niet van een innestelling is gekomen.

Suzi98 likes this.
  3. AnnaNoah96

Apr 21, 2022
    7
    1
    3
    Female
    Bedankt voor je reactie, WWJD.

WWJD likes this.
  4. AnnaNoah96

Apr 21, 2022
    7
    1
    3
    Female
    En nee nog geen test gedaan sinds vorige week. Misschien toch voor de zekerheid zo eentje halen.

5. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

Nov 21, 2020
    3,133
    3,212
    113
    Female
    Hier 4x zwanger en bloedverlies was nooit een teken.

6. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

Sep 2, 2021
    1,310
    1,112
    113
    Female
    Mocht het bruinverlies van de innesteling komen dan had je testje wel al licht positief moeten uitslaan. Het zou eventueel ook een ovulatie bloeding kunnen zijn. Of een voorbode van de menstruatie.
    Ik had altijd 6 dagen voor nod bruinverlies.
    Toen ik zwanger was had ik helderrood verlies op het papier van de innesteling. Dit was niet bruin.

Hopelijk snel duidelijkheid ❤️

Share This Page