Wat denken jullie wat de kleine wordt/is 8) een jongen of meisje? En voor de mensen die het al weten klopte je voorgevoel? Wij denken alle 2 dat we een jongetje krijgen... ik heb het met mijn 3 nichtjes en neefje nog nooit mis gehad dus ben benieuwd of mijn voorgevoel weer juist is
bij de eerste had ik het gevoel dat het een jongen was, en ondanks dat de eerste echo's een meisje zeiden was het inderdaad een jongen. Bij deze baby wist ik 100% zeker dat het een jongen zou zijn en zaterdag bleek dat ik weer gelijk had.
Ik dacht vanaf het begin steeds een jongen en nu denk ik ineens meer een meisje?! Dus ik heb niet echt een duidelijk voorgevoel!
Ik had ook een groot voorgevoel van in het begin dat ik zwanger was. Maar nu blijkt dat het toch anders is. Maar ben heel blij hoor, ons kindje is gezond en dat is het belangrijkste.
Het is een verrassing! Ik ben heeeeeeeeeel nieuwsgierig maar we vinden het toch wel het leukste om het bij de bevalling uit te vinden... En willen jullie het weten?
Ja ik ben daar veeeeelste nieuwschierig voor Als wij het weten zeggen we het ook tegen iedereen... want tja ik zal me vast wel eens verspreken
Hahaha... Dat kan ik me ook wel voorstellen! Ik wil het ergens ook wel weten maar gelukkig wil mijn man het absoluut niet want als ik erover nadenk lijkt het mij leuker om straks op het eind die verrassing te krijgen. Maar ja... Nieuwsgierig ben ik zeker ook wel!
ik heb de hele tijd gedacht dat het jongen zou worden.. tot we voor de 20-weken echo in de wachtkamer zaten en opeens door me heenschoot dat het misschien wel een meisje werd.. Bleek dus ook een meisje te zijn op het beeldscherm.. nu nog kijken straks of dat ook echt klopt
Wij waren overtuigd dat het een meisje was, al voor ik zwanger werd. Toen echter op een pretecho op 16 weken zeiden ze een jongen, dat was schrikken! Ik moest er hard aan wennen, en net toen we het gewend waren bleek het TOCH een meisje te zijn
krijg een zoon, dacht een meid de vorige 2x dacht ik zoon en kregen we ook 2x een zoon dus 2x was mijn gevoel juist en nu zat ik ernaast.
Ik wist ook (bijna) zeker dat we een jongetje zouden gaan krijgen. Nog steeds zeggen mensen het... Is een jongetje he als ze mijn buik zien... Zie banner
ons gevoel zei heel sterk een jochie pretecho afgelopen zaterdag zegt een meid volgende week dinsdag de 20 wekenecho ben echt heeeel benieuwd
ik heb vanaf het begin gezegd dat het een meisje wordt...terwijl de rest van m'n omgeving zegt dat het een jongen wordt...de tijd zal het leren
wij zeiden al van de dag van de test dat het een jongen word en dat word het ook + ik had heel erg sterk het gevoel dat ik zwanger was
ik denk een meid maar dat kan ook zijn omdat ik een vriendin heb met 2 meiden en die zijn zooooo schattig dat ik diep van binnen misschien liever een meid heb. manlief denkt een jongen... nog 7 weken dan weten we het