bruine afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door einad, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik was van de week naar de wc geweest en had een heel klein beetje bruine afscheiding..
    ik moet over een week pas ongi worden, kan het misschien ook een inesteling zijn, of komt het wel eens vaker voor dat je tussendoor een bruine afscheiding hebt..
    ik hoop dat het snel een keertje raak is, mijn man en ik zijn al bijna vier jaar bezig, afgelopen nov een mk gehad.

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Das idd wel lang ja, en erg jammer van de mk!

Ikzelf heb er anders nooit last van gehad, bruinverlies voor ik ongi werd.
    Maar 1x wel, toen bleek ik ook zwanger te zijn :D

Als je over een weekje nog niet ongi bent, kan je testje doen toch ;)

Wens je veel suc6, en hopelijk is het nu eens raak na die 4 jaar, en eindigt het niet in een mk.

Liefs Denise

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ben je al eens naar de dokter geweest? 4 jaar is best lang!
    Ik had een paar dagen voor mijn nod bruinverlies en zie mijn banner!

4. Ik loop al wel twee jaartjes bij de gyna, heb ook geen regelmatige cycles.. Wilde vorig jaar starten met provera en clomid toen ik zwanger bleek te zijn, helaas liep dit verkeerd af :(
    Nu mag ik volgende maand weer gaan proberen met provera en clomid (als ik niet ongesteld word of heel misschien zwanger blijk te zijn)
    Kan de bruine afscheiding niet komen doordat ik misschien te hard heb geklust...
    Ik hoop zo dat ik wel zwanger ben, maar ik ben er ook wel achter dat mijn lichaam mij heel vaak voor de gek houd..

20 juni was ik voor het laatst ongesteld, 14 dagen later naar de gyna maar me eitjes waren nog te klein..
    Voor een cycles van 28 dagen zou ik dus bijna ongesteld moeten worden.
    Als ik het op 8 augustus nog niet ben dan moet ik provera gaan slikken..
    Wanneer zou ik nou het beste een test kunnen doen ?

Bedankt voor de reacties...

Liefs,
    Einad

5. iemand een idee wanneer ik het beste zou kunnen testen ?

Deel Deze Pagina