vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fayy, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hallo,

ik heb een onregelmatige cyclus dus ik kan niet zo goed uitrekenen hoever ik ben maar weet wel zeker dat ik over de 6 weken heen zit.. en 20 april had ik bruin bloed 2 dagen lang een beetje.. en als ik vanaf 20 april tel zit ik indd in de 6e week dus dat zou wel kunnen kloppen.. op 13 mei heb ik savonds een test gedaan en die was licht positief ( heb er ondertussen al7 gedaan en 2 van CB met indicator allemaal donker en zwanger 3+)
    maar kan dat als je 20 april bruinverlies heb ( innesteling? ) en 23 dagen later een positieve test?

anders was het vast geen innestelingsbloeding want meestal heb ik ook bruinbloed voor ik het moet worden maar dit x kwam er dus niets.. gelukkig ook maar!

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meid ik vind het lastig om te zeggen. Bruinverlies kan altijd tijdens elk moment van je cyclus en ook tijdens zwangerschap...
    heb je geen ovu testen gedaan of getempt???

Ik zou er vanuit gaan dat je ongeveer rond je nod hebt getest, veel eerder wordt een test niet positief. Dan zou je nu dus precies op 7 weken zitten.

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

want had 20 mei getest met de CB indicator:) en die gaf 2-3 aan en toen de 25ste weer met de indicator.. maar toen d8 ik toen ik de test deed.. shiitt er is nog geen week voorbij maargoed de test gaf dus 3+ aan meer dan 5 weken :p
    zit zoiezo op 6w4d en kan meer wezen :)

bedankt voor je antwoord!

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Kan je dat niet door de VK laten bepalen? Je soms toch wel eerder voor een echo als je niet weet hoe ver je bent (dacht ik)

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Je kan idd een termijnecho laten maken bij de VK. Dus gewoon even naar de VK bellen en het verhaal uitleggen. Diegene zal dan wel wat meer kunnen vertellen.

Suc-6 en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs,
    Duveldraakje

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties ik ga ook zsm heen bellen!!:)

Deel Deze Pagina