ik weet het niet meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door wetje, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wetje

    wetje Lid

    17 aug 2007
    19
    0
    0
    Noord holland
    Hoi,

    Ik ben op het moment denk ik ongeveer 7 weken zwanger van ons 2de kindje, maar ben inmiddels erg bang geworden.

    Een week geleden heb ik heel licht bloedverlies gehad, maar was snel weer over, dus dacht dat het wel goed ging.
    Gisteravond had ik ineens een vreselijke kramp, weer wat bloed, maar even daarna moest ik heel snel naar de wc en had ik zeg maar hele slappe ontlasting (heel erg sorry voor dat detail!), daarna was de kramp weg.
    Een zwangerschapstest van gisteravond was wel hartstikke positief.

    Verder heb ik echt megaveel last van mijn darmen, maar dat is al sinds ik zwanger ben.

    Ik word hier zo nerveus van. Herkent iemand dit misschien?
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    jahoor, dat je darmen van slag zijn, klopt als een bus, heeft niets met een mk te maken.
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
    Bel anders je vk even, die kan je vast ook gerust stellen
     
  3. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Als je heel licht bloedverlies hebt gehad, dan zou ik de vk wel even bellen. Ze kan dan al een echo laten uitvoeren, dat geeft je wat meer zekerheid. Ik heb ook bij 7 weken wat bloedverlies gehad. Mocht de volgende dag meteen naar ziekenhuis voor echo. Alles bleek gelukkig goed te zijn. Daarna tot de 11 weken nog 2x bloedverlies gehad en nu al ruim 27 weken zwanger. Alles gaat prima. Ik heb ook regelmatig last van mijn darmen, dat geeft behoorlijk wat buikpijn. Ik kan nu gelukkig wel aanvoelen of die pijn van mijn darmen komt. Succes en sterkte.. en niet te veel druk maken!
     
  4. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik zou ook voor alle zekerheid de vk eens bellen.
    Wij hadden niets gemerkt dat het fout zat.
     
  5. lianda

    lianda Fanatiek lid

    6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ik zou ook j vk bellen.
    en dat je krampen heb kunnen idd je darmen zijn.
    ik heb ehct mega veel buikpijn gehad de eerste 11wkn.
     
  6. sonja77

    sonja77 Lid

    31 mei 2007
    37
    0
    0
    Helpdeskmedewerkster
    Ik heb in mijn 8e week licht bloedverlies gehad,heeft maar even geduurd, en een paar dagen daarna 's nachts vreselijke buikkramp gehad en vervolgens ook dunne ontlasting, toen geen bloedverlies gehad, maar ik had destijds wel duidelijk het gevoel dat het van mijn darmen afkomstig was.
    Maar inderdaad even met je verloskundige contact opnemen als je je zorgen maakt.
     
  7. wetje

    wetje Lid

    17 aug 2007
    19
    0
    0
    Noord holland
    :cry: :cry: :cry:

    Heb toch een miskraam gehad! Ben zo verdrietig.

    Ik moet morgen evengoed nog voor een echo, maar kunnen jullie me misschien vertellen hoe of wat na een miskraam?
    We willen toch graag een tweede kindje, wanneer zouden we er eventueel weer voor kunnen gaan en wanneer moet ik een eerste menstruatie verwachten?
     
  8. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    als je een spontane mk hebt en alles is verwijderd, dit gaan ze morgen voor je nakijken dan mag je direct terug beginnen hoor.

    Wij hebben een curretage gehad en moet zelfs 1 maand de pil nemen daarna mogen we terug beginnen.

    We hebben een topic bij zwanger worden voor meiden die een mk hebben gehad en terug zwanger willen worden kom maar lekker mee kletsen. Ik heb m'n curretage vorige week dinsdag gehad
     
  9. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    o wetje wat erg.
    Heel veel sterkte te komende tijd.

    ook ik weet helaas hoe je je voelt.
    De echo is idd om te kijken of alles schoon is.

    En je mag gewoon weer aan het klussen hoor.
    Een menstruatie afwachten is eigenlijk alleen zodat ze kunnen zien hoe ver je dan bent als je weer zwanger word.
     

Deel Deze Pagina