ik geef nu naast de bv 3 flesjes (ben aan het afbouwen) maar gebruik nu kruidvat comfort, maar heb vanmiddag een pak kruidvat extra care gehaald ivm moeilijk ontlasting. maar sinds seff de comfort gebruikt spuugt hij bijna niet meer, alleen de extra care is niet tegen spugen..moet ik ff kijken hoe het gaat met alleen de extra care of kan ik beide mengen? liefs emmie
Misschien een idee om Nutriton (JBPM) erdoor te doen. Voedingen mengen lijkt me niet zo handig. Lola spuugt helemaal niet meer nu ik haar Nutriton geef. Groetjes, Mirelle.
nutrilon JBPM? waar staan die letters voor? maar ik lees hier verder op het forum dat anderen ook wel voedingen mengen? maar das niet zo goed dus? iemand anders hier ervaringen mee? liefs
Ik ga vandaag beginnen met Nutriton. CB zei dat dat handig is om te proberen of het spugen afneemt voordat je van voeding gaat wisselen of gaat mengen. Je voegt gewoon handmatig schepjes toe bij de voeding die je al gebruikt. Als je gaat wisselen of mengen dan moeten ze daar weer ca. twee weken aan wennen. Daarbij gaf ze aan dat je ook makkelijker weer kan stoppen/afbouwen als je denkt dat het spugen over is zonder dat de darmen van je kindje aan andere voeding hoeven te wennen.
ja maar ik heb al kruidvat comfort, die is tegen het spugen...en die gebruik ik nu alleen en dat gaat verder prima en daar zit ook JBPM in, maar hij kan dus heel moeilijk poepen en daarvoor heb je dus weer kruidvat extra care... maar die is dus niet tegen het spugen....?
Heb ik even niet goed gelezen Geen idee qua ontlasting hebben wij hier helemaal geen problemen dus daar heb ik me niet in verdiept.