Titel is duidelijk, toch? Wij eten vanavond bij mijn schoonouders en vieren daar sinterklaas met ons gezin (5 pers) en opa en oma. Kinderen blijven bij opa en oma logeren, zodat ze nog iets langer op kunnen blijven. Lekker warme chocolademelk drinken en glühwein. Alvast een fijne pakjesavond/middag!
Kan me voorstellen dat dit voor jou erg beladen is meid! Sterkte met alles, ook vanavond, want in gedachten is je dochter er vast bij!
Ja helemaal geen zin in december Oudste word overladen met cadeaus, heb voor viënna een knuffel gehaald en voor ukkie een rammelaar (dochter had op dr verlanglijstje wat voor hun gevraagd )
Niet. Wij hebben het afgelopen zondag gevierd bij mijn schoonouders en aanstaande zaterdag bij mijn vader met zus en zwager.
Rond 16 uur komen opa en oma, oma, oom en tante, dan gaan we wat drinken en kunnen de kinderen hun cadeau's uit pakken. Daarna komen er allerlei lekkere hapjes op tafel en ik hoop iedereen rond 19 uur weer uit mijn huisje te hebben. Dan kunnen de kinderen nog even afkoelen voordat ze naar bed gaan.
Lekker thuis, mijn man is om 4 uur terug van zijn werk. Dan maak ik lekker warme choco met slagroom en gaan we spelletjes doen. Om 5 uur komt de buurman op de deur bonzen en zet dan de zak met cadeaus voor de deur. Dan natuurlijk de cadeaus uitpakken en dan gaan we pannenkoeken bakken! Veel plezier iedereen!
Begrijp ik hoor, en wat lief dat je dochter zo aan hun denkt. Ik snap dat je het het liefst allemaal wil overslaan, maar ja, met een kind in huis is dat niet te doen. Een hele dikke knuffel !!
Haha, ik heb tegelijkertijd ook een nieuw topic gestart met een poll over vanavond Wij weten het nog niet, pakjes avond is all geweest, waarschijnlijk mogen ze schoen zettem. Heb nog een vracht lading cadeaus liggen voor kerst
Om 16:00 bij mn ouders afgesproken en daar zijn mijn zusje uit Engeland en haar vriend,zijn ouders die ook overgekomen zijn,en mijn tante en oom. Dan zorgt mn vader dat hij de zak met kadootjes in gang klaar heeft staan en pakken we kadootjes uit en gaan daarna gourmetten.Kan mn zoon mooi wat spelen met zn kadootjes en hoeft hij niet verplicht aan tafel te zitten. Begin van de avond dan weer voldaan naar eigen huis denk ik
Bedankt! Oudste is echt gek op sinterklaasfeest dus dat maakt het wel weer beetje goed. Maar makkelijk is het niet
Ik heb tot 5 uur mn oppaskindje, maak tussendoor als die slaapt alvast de soep en hamburgers. Dan druppelt vanaf een uur of 5 iedereen binnen (mijn ouders, zusje, zwager en om half 7 als laatste mijn man. De kindjes geef ik rond 6 uur alvast hun soep en kunnen daarna mee eten van de hapjes op tafel. Wij willen rond half 7 mijn dochter met een smoes naar boven sturen waar ze de cadeautjes vindt. Dan eten wij onderwijl het pakjes uitpakken en de surprises.
We doen er niet heel veel aan, paar kleine cadeautjes voor mijn dochter. Ik hoop dat ik een beetje op tijd thuis kan zijn uit mijn werk, dan halen we pizza en komt mijn schoonmoeder (enige oma die er nog is, schoonvader en mijn moeder zijn er helaas al een paar jaar niet meer). Omdat mijn vader vorige week in kritieke toestand is opgenomen in het ziekenhuis en zijn eerste chemo krijgt staat mijn zin toch niet naar feest vieren. Voor mijn dochter hoeft het gelukkig ook nog niet en volgend jaar kunnen we er hopelijk een mooi feestje van maken, want dat wil ik wel heel graag voor haar. Vandaag komt Sinterklaas op het kinderdagverblijf, dus ze krijgt er wel iets van mee, hihi. Fijne avond en veel plezier iedereen!
Wij hebben afgelopen weekend sinterklaas bij de opa's en oma's gehad. Vanavond willen we er toch wat gezelligs van maken met z'n vieren. Mijn man gaat risotto maken. En daarna hebben we nog een paar pakjes voor de meisjes. Ze snappen er toch nog niets van, maar we willen het ook niet voorbij laten gaan. Iedereen alvast een fijne sinterklaas dag/avond.
Tegen 16u komen mijn schoonouders en man is ook eerder vrij van zijn werk. Gaan we eerst thee drinken met chocopepernoten en banket erbij. Als het donker wordt piept mijn man er tussenuit en zet de zakken voor de deur.. even flink op de deur bonzen natuurlijk Na de pakjes zet ik de soep en hapjes op tafel. Geen idee hoe laat de kinderen naar bed gaan, morgen zijn ze vrij van school dus dat scheelt.
Dochter viert vandaag pakjesmiddag met haar vader, bij zijn ouders thuis. Vanavond zouden we eigenlijk niks doen maar 2 dagen geleden zei mijn beste vriend ineens "jij en I. komen toch ook donderdag bij mijn zus?" Uhhh... wist ik niets vanaf? dus nu toch plannen en gaan dus met zn drietjes naar zijn zus, haar man en hun 2 kindjes!
Mijn man heeft een halve dag vrij genomen en om kwart voor 3 worden wij op het kinderdagverblijf verwacht want dan komt 'ipelaaaaaas'!!!! Lemm vindt het verschrikkelijk interessant allemaal! En als wij thuis komen eten en kado'tjes met oma en zijn ooms!
Mijn ouders komen straks. En mijn partner komt iets eerder thuis uit zijn werk. Ik heb lekker vrij genomen en zet zo het stoofvlees aan.. Lekker Ik denk dat er rond kwart over 6 een pakje voor de deur ligt.. Daar zit een brief in met raadsel en dan mag hij gaan zoeken. Ik heb er al helemaal zin in.. Natuurlijk weer veel te veel gekocht voor iedereen.. Mijn ouders doen het hele jaar zoveel voor ons die die verwen ik ook altijd met Sinterklaas..