hoihoi, ik ben op dit moment lekker bezig met voorbereidingen. nu vroeg ik me af wanneer je het wiegje nu eht opmaakt voor de baby, hoe ver van te voren doen jullie dit?
ik heb het al gedeeltelijk opgemaakt, maar dat is meer voor de sier hihi ik heb begrepen dat de kraamzorg het goed voor je opmaakt dus je hoeft het niet tot in details goed te doen hoor.
Hier hetzelfde. We hebben het ledikantje van de week opgemaakt zoals we denken dat het goed is. ( 1e kindje ) Het staat er nu meer voor de sier, de kamer is nu toch al meer af zo.
Hoi hoi, Ik had het wiegje met 37 weken staan. Het was niet goed opgemaakt maar dat deed de kraamverzorgende toen ze er was. ik zou zeggen zet het lekker neer en geniet er van. Groetjesss Jetje
Ja hier staat het ledikantje ook al opgemaakt klaar, ik denk al een week of 3, misschien wel 4. Staat toch gewoon veeeeel leuker?!
Ik heb het net klaar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit keer veel later ben met alles. Ik moet nog zelfs de postzegels op de enveloppen plakken en de klossen ophalen.
dan ga ik het vandaag gewoon opmaken, het wordt de derde *schaam* en ik weet niet meer wanneer ik het bij de vorige kinderen klaar had, maar ben echt veel lakser nu. ik moet de commode nog helemaal inruimen (alle kleertjes wel gewassen) maar heb vanmorgen ook maar eens een zeil op het bed gelegd.. ik denk dat ik er onbewust vanuit ga dat ik toch weer overtijd ga haha
Hier is het ledikantje ook al ongv. 2 weken opgemaakt. Maar ik heb wel een 1 persoons laken over het hele ledikant heen getrokken voor de stof enzo
Allemaal weer ideeën, ha ha Dat lakentje is wel handig inderdaad. Zeiltje gaat volgende week op bed. Nu maar hopen dat het niet warm gaat worden.
Ja is een idee toch Hier ligt het zeiltje nog steeds niet op het bed.. stom ik weet het, maar ga er op de 1 of andere manier vanuit dat ze me vliezen toch wel weer zelf moeten breken
Ik had bij alletwee de bedjes opgemaakt toen we een bedje hadden gehaald dus wel heel vroeg maar ik vond dat gewoon veel leuker dan zo een onopgemaakt bedje, Toen ze geboren waren heeft de kraamzorg hem verschoond.
Ik heb een handdoek over het zeiltje heen gelegd, scheelt voor mijn gevoel wel voor de warmte. En ik moet het ledikantje en de wieg beide nog opmaken. Molton ligt er al wel op maar lakentje en dekentje moet nog wel. Maar ja dat is toch zo gedaan. Vind het juist fijn als het een vers opgemaakt bedje kan zijn.
Heb het bedje ook nog niet opgemaakt, inderdaad vanwege de stof en zo die er weer op/ in komt. Verder is alles gewassen, de commode ingeruimd en heb ik toevallig vandaag maar het zeiltje op bed gedaan (moet er niet aan denken dat al dat vruchtwater in de boxspring+topper trekt!) en de klossen eronder...pfff wat staat dat bed in een keer hoog! NB oh ja, die postzegels...moet ik nog halen en plakken!
Wiegje heb ik vorige week opgemaakt bij 37 weken ben dit x een beetje laat, maar dat komt geloof ik vaker voor bij de tweede enz. Oh van de postzegels is wel een goede......
ik heb het bedje nog helemaal niet opgemaakt! alles is gewassen en ligt klaar. mocht het kindje komen dan is het zo opgemaakt, mijn man weet hoe het moet. en anders mag de kraamzorg dat doen. misschien dat ik het van het weekend doe, maar zo blijft alles wel frisser vind ik. meestal loopt dat wel los.
Ik heb het bedje nu al voor de sier opgemaakt. Alles moet nog gewassen worden hoor, maar vond het zo leuk staan voor nu.
Vorige x ook rond de 37 weken, denk dat ik dat nu ook weer doe. Het staat zo leuk, zo'n opgemaakt wiegje. En als de kraamhulp komt zal ze het toch wel overnieuw doen.. Kan niet wachten...