Gister hebben we een wespennest ontdekt onder de dakpannen. Hier is iemand bij geweest, proffesioneel, die met poeder onder de dakpannen heeft gespoten van buiten af. Nu zagen we gister en vandaag dat er vele dode wespen, in de hal lagen, en ook op de trap naar onze slaapkamer. Zeker wel een stuk of 100, heel fijn natuurlijk dat ze dood zijn, maar kan dit kwaad voor mijn ongeboren kindje? (30weken). Op onze slaapkamer lagen ze niet, maar wel een paar dode muggen. Heel agressief spul dus. Helaas heb ik vergeten te vragen of het schadelijk voor mij is. Gisternacht en vannacht slapen we daarom in de caravan achter huis, ten eerste omdat ik bang ben dat er wespen in mijn kamer komen en ten tweede omdat ik bang ben dat het poeder schadelijk voor mij en mijn baby is. Hoelang duurt het voordat we ongeveer weer in onze eigen slaapkamer kunnen slapen? En is het schadelijk? Overdag luchten we wel door de ramen open te hebben.
hoi wat een toestand zeg! gelukkig is het goed aangepakt. Ik denk dat je voldoende voorzorgsmaatregelen hebt genomen door goed te luchten en even ergens anders te slapen. Ook al is het agressief, je hebt er niet boven gehangen toen het spul gespoten werd, dus maak je geen zorgen verder. Mirjam