Ik zoek een effen bruine maillot en het liefst een bijpassende effen longsleeve in maat 86 of eventueel 92. Ze moeten passen bij een bruin rokje met Schotse ruit. Helaas is bruin momenteel niet echt de mode. Een ecru longsleeve met een bruin vest/spencer is ook goed. Wie heeft er nog bruine kleertjes in deze maat? Rainbowbabies heeft het helaas niet meer.
Hema, Henk ten Hoor, Hans Textiel, Zeeman, Bentex, plaatselijke babyzaak, Action, Aldi en Lidll, ik ben alles afgeweest, maar bruin is niet in de mode. Alleen bij Action een die kwa kleur in de buurt kwam, maar die was in maat 98, en dat is echt te groot.
Ik heb een mooie donkerbruine maillot gekocht bij Jensen in Sneek. Maar dat was vorig jaar in de uitverkoop. Isabella heeft het trouwens ook aan. Maar ik ga dinsdag of woensdag de stad even in, dan kijk ik voor je. Dus echt een hele donkere bruine kleur. Leuk rokje trouwens, En ik kijk ook gelijk voor een longsleeve. Mag die ook tweede hands zijn?
Ik denk dat de enige oplossing is een wit shirt en maillot te kopen en deze in de juiste kleur te verven.