pil en toch eisprong voelen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Annemeis, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    Hoi dames,

al bijna 9 maanden slik ik de pil, al 2s eerder een periode de pil geslikt: voor kinderwens en na de geboorte van de eerste.
    Nu dus weer bijna 9 maanden aan de pil. Eerst 1 strip en dan stopweek, toen 2x 2 strippen en dan stopweek en nu slik ik 3 strippen en dan een keer een stopweek.

3 weken geleden stopweek begonnen, 29 augustus weer eerste pil geslikt, vorige week 1 licht sliertje spotting gehad (wat vreemd is want dat krijg je toch pas als je langere tijd de pil doorslikt?) en gisteren ook, en nu lijkt het wel of ik een eisprong voel...Licht gevoelige borsten en steken recht... Herken het van de pilloze periodes.
    Hoop niet dat het echt zo is want we hebben gisteravond nog seks gehad en we willen geen derde kindje meer.

Bij de eerste en tweede heeft het best lang geduurd voor ik zwanger was (tweede bijna een jaar) dus erg vruchtbaar ben ik niet. En na het stoppen met de pil duurde het ook even voor mijn cyclus op gang was dus het lijkt me sterk dat ik nu een eisprong zou voelen....

Wie heeft hier verstand van?

Deel Deze Pagina