stekende pijn eierstok?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamalap, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

He dames!

Ik heb het volgende al in verschillende topics gevraagd, maar misschien zo makkelijker!

Ik ben afgelopen dinsdag bij gyn geweest en daar een inwendige echo gehad. Daar was duidelijk op te zien dat ik op allebei de eierstokken heel veel eiblaasjes had van ongeveer 4 mm, aan 1 kant heeft ze geteld zaten er zeker 20. Ze zei dat dit beeld wel bij pco hoorde, maar ze moest bloedonderzoek nog afwachten om te kijken of er verder onderzoek noodzakelijk was.

Nou mijn vraag: ik heb al maanden een stekende pijn aan mijn eierstok, voornamelijk rechts. Soms een dag of 2 niet en dan weer paar dagen wel. Hoort dit bij pco? Iemand hier ook last van gehad?

Ik kan er namelijk niks over op internet vinden, er was geen grote cyste of groot ei te zien. Ik heb de pijn wel genoemd, maar daar heeft ze niks verder over gezegd.

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik heb daar zelf nooit last van gehad, maar goed, ieder lijf is anders!

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dank je voor je antwoord!

Ik kan er ook niks over vinden hoor, maar heel irritant als je niet weet waar het vandaan komt. Vooral omdat ik er al lang last van heb, ach we wachten de volgende afspraak maar af dan zal ik er nogmaals duidelijk naar vragen.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

mamalap.
    normaal heb je een stekende pijn bij de eierstok een paar dagen voor je eisprong.
    omdat er bij jou geen eitje springt, maar wel steeds een follikel probeert te ontwikkelen, gezien de vele blaasjes, heb je denk ik last van regelmatige pijn bij eierstok..
    tenminste zo beredeneer ik het ;)

de maanden dat ik een latere eisprong had, had ik ook langer pijn, alleen bij mij sprong dat eitje uiteindelijk wel

misschien zit ik er wel helemaal naast hoor ;)

Deel Deze Pagina