Waar kan ik deze voor een beetje betaalbare prijs vinden? Of ik zoek niet met de goede woorden, of bij de positie kleding vind ik geen pyjama's voor zwangere vrouwen... Heb bij Miss Etam op de site gekeken, bij Wehkamp en bij Bonprix.. Kan iemand me verder helpen? Met een link, of de juiste woorden? Want mijn pyjama shirts beginnen nu steeds meer omhoog te kruipen...
Gewoon een t-shirt of een nachthemd, maatje groter.. Pyjama kan ik nu niet aan hebben..zweet me de klaplazerus 's nachts..
Even gegoogled op 'positie nachtmode' nachtkleding borstvoeding - Shop4mama: Online webshop Positiemode zwangerschapslingerie bostvoedingskleding Ikbenmama.nl: Het eerlijke en eigenzinnige webwarenhuis voor de (bijna)mama van nu en haar uk!
Van noppies heb je ook hele mooie en die hebben ook een webshop. Wel wat duurder, maar zitten erg lekker. Iemand een idee waar ik een fijne jogging positie broek kan kopen? Gewoon voor thuis op de bank of voor naar de sportschool? Liefst niet te duur (vind bijv 60 wel wat veel voor een jogging)
Ik heb shirts van mijn vriend aan en loungebroek van de hema. Deze: http://www.hema.nl/winkel/dames-en-heren/dames/nachtmode/pyjamas/dames-loungebroek-(23417698) Gewoon in mijn normale maat, wil prima ondanks mijn dikke buik. Al doe ik hem wel vaak uit in de nacht omdat ik het dan te warm heb.
Ik heb bij de HM 2 pyjama's gekocht die ik ook droeg met voeden 's nachts. Een zwart nachthemd en een grijs broekje met topje. Maar eigenlijk droeg ik meestal gewoon een big shirt of een pyjama van de hunkemoller met knoopjes voor en van stretch.. en ik was behoorlijk dik, maar pasta gewoon in een M
Hm... Ik had verwacht dat er voor zwangere vrouwen wat meer keuzes zouden zijn.. Persoonlijk ga ik geen 20/30 euro betalen voor alleen de top van een pyjama. En het merendeels is met korte mouwen, is mij te koud. Dan moet ik het maar anders oplossen.. In ieder geval bedankt voor het meedenken
Ik heb in de Solden 3 nachtkleedjes (Geen positie) in de H&M gekocht voor 20 euro! Maat Medium (Heb normaal S of M) en dat zat nog redelijk ruim Heb ook 1 pyjama met broek v/d H&M, die vind ik ook fijn (25 euro) En ook een hele fijne joggingbroek v/d H&M, een lichtgrijze, die zit ook zalig..
Ik draag nu in bed van die dunnere positie-joggingbroeken van de H&M en een t-shirt van mijn man. Net zo gemakkelijk
Ik heb deze met korting gekocht via Limango (nu niet meer te bestellen daar): Mama Licious MIRANDA - Pyjama - medium grey melange - Zalando.nl Hij is erg fijn, is van hele soepel vallende stof gemaakt en heeft een voedingstop. Dus ook nog na je bevalling te gebruiken als je borstvoeding gaat geven. Maar ja, je betaalt er dus wel 40,- voor als je 'm nu zou bestellen bij Zalando... In de praktijk heb ik het vaak te warm voor een pyjama, dus ik slaap vaak zonder. Misschien het overwegen waard om toch een wat ruimere pyjama bij Hema of H&M te kopen? Dat scheelt je een paar tientjes.
ZEEMAN Webshop - Webshop - Nachtmode - Geen - Dames nachthemd 5.99 en zit heerlijk! gewoon een maatje groter dan normaal.
Vorige week een positie jogging broek gekocht in de c&a (wel in België, weet niet of dat hetzelfde is in Nederland). het was een neutrale zwarte met een lichtgrijze band, vond ik wel leuk. Ik denk dat ik 20 betaald heb, dus niet zoveel...
Ik had hetzelfde probleem, kon nergens fijne pyjama's vinden. En een maat groter pyjamabroek of de pyjama's van mijn man spanden toch teveel om mijn onderbuik en dat voelde echt niet lekker. Uiteindelijk bij de site van neufmoisbelle uitgekomen en daar 2 pyjama/loungebroeken van 30 euro gekocht. In huis draag ik nu niets anders meer, die dingen zitten echt goddelijk . Bij die webshop hebben ze veel positie nachtkleding, zeker de moeite waard om naar te kijken. Zwangerschapsnachtkleding | zwangerschapspyjama
Ik heb een dun uitgevallen positie joggingsbroek als pyjamabroek aan nu, zit geen elastiek bovenin dus slaapt prettig. En omdat hij hoog komt is het niet erg dat mn shirt omhoog kruipt. Heb het best warm maar toch graag pyjama aan aangezien mn man niet altijd aardig is met dekens delen in zijn slaap...