Positie nachtkleding/pyjama

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annick1984, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Waar kan ik deze voor een beetje betaalbare prijs vinden? Of ik zoek niet met de goede woorden, of bij de positie kleding vind ik geen pyjama's voor zwangere vrouwen... Heb bij Miss Etam op de site gekeken, bij Wehkamp en bij Bonprix..

Kan iemand me verder helpen? Met een link, of de juiste woorden? Want mijn pyjama shirts beginnen nu steeds meer omhoog te kruipen...

2. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon een nachthemd een maatje groter? Ook handig voor de bevalling ;)

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Sorry geen idee
    ik sliep in nachtjapon / big shirts.
    en nu in shirts van ml :)

4. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
  5. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Gewoon een t-shirt of een nachthemd, maatje groter.. ;)
    Pyjama kan ik nu niet aan hebben..zweet me de klaplazerus 's nachts.. :p

6. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Van noppies heb je ook hele mooie en die hebben ook een webshop. Wel wat duurder, maar zitten erg lekker.

Iemand een idee waar ik een fijne jogging positie broek kan kopen? Gewoon voor thuis op de bank of voor naar de sportschool? Liefst niet te duur (vind bijv 60 wel wat veel voor een jogging)

7. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
  8. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik heb bij de HM 2 pyjama's gekocht die ik ook droeg met voeden 's nachts. Een zwart nachthemd en een grijs broekje met topje.
    Maar eigenlijk droeg ik meestal gewoon een big shirt of een pyjama van de hunkemoller met knoopjes voor en van stretch.. en ik was behoorlijk dik, maar pasta gewoon in een M ;)

9. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Hm... Ik had verwacht dat er voor zwangere vrouwen wat meer keuzes zouden zijn.. Persoonlijk ga ik geen 20/30 euro betalen voor alleen de top van een pyjama. En het merendeels is met korte mouwen, is mij te koud.

Dan moet ik het maar anders oplossen.. In ieder geval bedankt voor het meedenken :)

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb in de Solden 3 nachtkleedjes (Geen positie) in de H&M gekocht voor 20 euro! Maat Medium (Heb normaal S of M) en dat zat nog redelijk ruim

Heb ook 1 pyjama met broek v/d H&M, die vind ik ook fijn (25 euro)

En ook een hele fijne joggingbroek v/d H&M, een lichtgrijze, die zit ook zalig..

11. samaa

samaa Niet meer actief

Hier ook big shirts, heerlijk. En een joggingbroek, klaar :D

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ja als ik mn bed uit stap gaat hier ook een gewone joggingbroek / trainingsbroek aan.
    heerlijk :)

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik draag nu in bed van die dunnere positie-joggingbroeken van de H&M en een t-shirt van mijn man.

Net zo gemakkelijk :D

14. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb deze met korting gekocht via Limango (nu niet meer te bestellen daar):
    Mama Licious MIRANDA - Pyjama - medium grey melange - Zalando.nl

Hij is erg fijn, is van hele soepel vallende stof gemaakt en heeft een voedingstop. Dus ook nog na je bevalling te gebruiken als je borstvoeding gaat geven. Maar ja, je betaalt er dus wel 40,- voor als je 'm nu zou bestellen bij Zalando...

In de praktijk heb ik het vaak te warm voor een pyjama, dus ik slaap vaak zonder. Misschien het overwegen waard om toch een wat ruimere pyjama bij Hema of H&M te kopen? Dat scheelt je een paar tientjes.

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

ZEEMAN Webshop - Webshop - Nachtmode - Geen - Dames nachthemd €5.99 en zit heerlijk! gewoon een maatje groter dan normaal.

16. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Gewoon maat groter kopen. Daar geef ik dus echt echt echt geen geld aan uit...

17. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Vorige week een positie jogging broek gekocht in de c&a (wel in België, weet niet of dat hetzelfde is in Nederland). het was een neutrale zwarte met een lichtgrijze band, vond ik wel leuk. Ik denk dat ik €20 betaald heb, dus niet zoveel...

18. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had hetzelfde probleem, kon nergens fijne pyjama's vinden. En een maat groter pyjamabroek of de pyjama's van mijn man spanden toch teveel om mijn onderbuik en dat voelde echt niet lekker. Uiteindelijk bij de site van neufmoisbelle uitgekomen en daar 2 pyjama/loungebroeken van 30 euro gekocht. In huis draag ik nu niets anders meer, die dingen zitten echt goddelijk :D. Bij die webshop hebben ze veel positie nachtkleding, zeker de moeite waard om naar te kijken.
    Zwangerschapsnachtkleding | zwangerschapspyjama

19. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb een dun uitgevallen positie joggingsbroek als pyjamabroek aan nu, zit geen elastiek bovenin dus slaapt prettig. En omdat hij hoog komt is het niet erg dat mn shirt omhoog kruipt. Heb het best warm maar toch graag pyjama aan aangezien mn man niet altijd aardig is met dekens delen in zijn slaap... ;)

Deel Deze Pagina