Afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door WenndiiY, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WenndiiY

WenndiiY Lid

22 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben begin februari gestopt met me pil. Ik gebruikte microgynon 30.
    14 februari werd ik netjes opgesteld tot de 20e.
    Die week erna had ik nergens last van, maar daarna 3 weken lang bruine afscheiding elke dag.
    Het stopte vanaf de dag dat normaal ook mijn menstruatie zou stoppen als ik het op 28 dagen zet.
    Nu heb ik vanaf afgelopen weekend weer af en toe roze en bruine afscheiding. En dan met name met het afvegen.
    Ik zou (bij 28 dagen) volgende week dinsdag ongeveer ongesteld moeten worden. Dus nu is de afscheiding wel later gekomen, een ruime week ervoor.
    Ik heb ook af en toe last van hoofdpijn, en soort ongi krampjes.
    Stiekem hoop je natuurlijk dat het van een zwangerschap is natuurlijk.
    Ik hou ook mijn temp bij, en de laatste week is het continu ruim boven de 37 graden. Terwijl het normaal eronder blijft.
    Zou die afscheiding van het ontpillen kunnen zijn of kan er wat anders aan de hand zijn?
    Ik heb al een dochtertje, en ik heb het toen nooit gehad toen ik stopte met de pil. Voor haar wel een miskraam gehad waarop een curretage volgde. Na de curretage ben ik gewoon 1 keer netjes ongesteld geweest en was daarna zwanger van me dochter.
    Ik ben zo bang dat er meer aan de hand is, dat ik misschien ontvruchtbaar ben ofzo.
    Mijn huisarts zei dat het door de pil kan komen en dat het verder niks kan zijn.
    Heb overigens ook een soa test laten doen vorige maand, omdat ik wel een nieuwe vriend heb en niet meer samen met me dochters vader ben.
    En daar kwam niks uit.

Ik ben zo onzeker, help!!

Groetjes Wendy

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dit komt echt door het ontpillen en is niet ernstig. Geen zorgen dus.

Mirjam

3. WenndiiY

WenndiiY Lid

22 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat me ongerustheid ook wel wat minder is geworden.
    Gisteren toch door gezet en volgens mij ben ik nu dus ongesteld.
    Een hele opluchting.

Bedankt!

Deel Deze Pagina