groeit slijmprop weer aan bij verlies met 23weken?wie ervaring?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 81kaatje, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    dames,

ik denk dat ik mijn slijmprop verloren ben.het was een dik stuk helderslijm.leek beetje op behangplaksel.of kan het gewoon afscheiding zijn?
    maak me best zorgen.wie herkent dit ?

groet kaatje

2. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Het kan ook gewoon afscheiding zijn.. ik ben toen eens m'n slijmprop verloren dat was echt wel een dikke klodder, wat ik mij herinner (2,5 jaar terug), was t grijzig/doorzichtig. Of er bloed bij zat weet ik niet meer.. maar anders even je verloskundige bellen.
    Heb je het kunnen opvangen dmv een inlegkruisje of wc papier? Zoja, en je hebt het nog (wat makkelijkste is), dan je verloskundige laten zien.. die weten je vast meer te vertellen.

3. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Mijne toevallig kort geleden ook verloren (was met 27 weken), het was echt enorm veel, behoorlijk taai en precies wat jij zegt: behangplaksel. Was echt even ranzig.

Mijn vk verzekerde mij dat het gewoon weer aangroeit.

4. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    En inderdaad, het kan trouwens gewoon aangroeien. Maar het kan ook een teken zijn tot bevalling (ik verloor hem bij 39+6, bevallen met 40+2)..

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Bij mij zag de slijmprop eruit als dikke slijmerige afscheiding en ik heb het wekenlang verloren tot mijn bevalling.
    Het lijkt me wel dat het weer aangroeit als je het zo vroeg verliest.
    Volgens mij is het pas na 33 of 34 weken dat het niet meer aangroeit en kan wijzen op een klein beetje ontsluiting.

6. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    kan het ook Door veel inspanning komen?Door veel lopen bijvoorbeeld of Door het hebben gehad van een vrijpaetij?want nu ik zo terug denk...2dagen geleden heb ik en hevige vrijpartij gehad(schaam schaam) en sindsdien ook pijnlijke buik.heb mezelf ook voorgenomen om dat niet meer te doen dus.

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Vriendin van mij had m met 28 weken verloren. Is ook gewoon weer aangegroeid want met 40+3 verloor ze 'm opnieuw.

Denk niet dat dat met een vrijpartij te maken heeft hoor. Zo ver kan die niet komen.

Deel Deze Pagina