Sjonge jonge, even van me afschrijven hoor. Deze maand hebben we waarschijnlijk weer een kans misgelopen (zijn nu ongeveer 2 jaar bezig voor 2e kindje, tussendoor wel zwanger geweest, maar miskraam gehad). Mijn vriend is dit weekend weg en natuurlijk had ik gisteren een knalpositieve ovutest. Gisterenavond rond 19.30 ook flinke menstruatie-achtige krampen gehad, dus waarschijnlijk eisprong. Maar ja hij komt pas vanavond weer thuis. Hè, wat baal ik daarvan zeg. Ik begin nu toch wel een beetje moedeloos te worden ervan. Ik krijg echt het gevoel dat het misschien gewoon niet meer gaat lukken op de natuurlijke wijze.
Als je gisteren een positieve ovutest had, dan springt vandaag je ei. Dus waarschijnlijk ben je vanavond nog wel op tijd. En niet geklust voordat hij wegging? Want dat is ook goed.
Hoi Pientje, we gaan het vanavond uiteraard nog wel proberen, haha. De laatste keer hiervoor was woensdag. Dus we zien het wel, wie weet... Maar ik ga ondertussen nergens meer vanuit, om teleurstelling te voorkomen. Groetjes Willes
Hee meis! Ik las gisteren dit artikel: We vrijen al jaren verkeerd | algemeen | artikelen en het heeft mij wel wat rust gegeven! Mijn cyclussen zijn heel onduidelijk, en we klussen ook vaak verkeerd waar ik dan heel erg van baal! We gaan nu gewoon 2-3 keer in de week klussen en dan zien we wel, volgens deze gyn moet het genoeg zijn! Dus lekker je best doen vanavond, en dan maar weer afwachten. Je kunt er verder toch niets aan veranderen, en als je geluk hebt leeft je eitje nog, of de zaadjes van woensdag!
Ik voel met je mee!! Wij willen ook graag een tweede en dat lukt tot nu toe ook nog niet. Nu weet ik best dat we geduld moeten hebben, maar eerste heeft ook ruim 2 jaar geduurd. Hoop heel erg dat het nu sneller zal gaan. Maar ik begrijp je frustratie geheel! Hoop voor je (en mezelf natuurlijk) dat het de komende maand raak is.
Wiiles begrijp je helemaal als je 2 jaar bezig bent dan wil je geen ei meer missen en baal je daar gewoon van. Hier ook dezelfde gedachten na 2 jaar bezig te zijn voor een tweede,ik heb de papieren voor het ziekenhuis al een tijd liggen maar durf de stap niet te nemen. Na de vakantie ga ik bellen.
Kan helemaal begrijpen dat je er van baalt. Nou ik ben in ieder geval wel heel blij met het artikel dat Zussie heeft geplaatst! Dat geeft me weer wat hoop. En ik wist niet dat de week voor de eisprong ook goed is.. Ook ik hield me erg vast aan die dag rond de eisprong.
je bent nog op tijd hoor, je ei springt 12-48 uur na een positieve ovutest. Mijn zoon is anderhalve dag na de posi test verwekt.
Volgens mij heb je het juist perfect gepland. Vanavond flink klussen en dan is dat (dacht ik) nog mooi op tijd! Succes en enjoy
misschien een slijminspectie?? dat geeft mij wel altijd duidelijkheid of me ei echt geweest is of niet kan de frustratie goed voorstellen hoor hier een ronde eerder ook het geval, vriend is noooooit ziek en persee na een HSG ( kans op extra vruchtbaarheid) is hij ziek!!! of te wel een gemiste kans.. en als je dan al 2 1/2 jaar bezig bent voor de 1e thja dan wordt je aardig gefrustreerd
Net even het artikel gelezen van 'zwanger in een wip' (leuke titel overigens), en wat zijn er veel misverstanden zeg! Ik ben er een stuk wijzer van geworden! Hoe kan ik dat linkje bewaren? Cq doorsturen naar mijzelf een vriendinnen die hier veel aan kunnen hebben?? Gr apie3
Hoi dames, bedankt voor jullie berichtjes. We gaan gewoon duimen en hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws!! Liefs, Willes