bruine smurrie en wrsch. 6 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door emine, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emine

emine Lid

15 jun 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ben een beetje in de war en hoop dat ik hier wat geruststelling kan krijgen.
    Sinds gisteren heb ik wat bruine viezigheid in mn onderbroek niet veel en ben (geloof ik) 6 weken zwanger.

Toen ik positief testte 1,5 week geleden ben ik naar mn huisarts gegaan en die vertelde me dat ik moest wachten en na 2 weken terug moet komen voor gesprekken etc.

Vorig jaar had ik ook een positieve test (thuis en bij HA) maar 2/3 weken erna wat bloedverlies en bruine slijm. (weet ook niet hoe ik t moet noemen)
    Naar de echo geweest en er was niets meer te zien. Ze dachten dat t een miskraam was of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Nu dus weer bruin slijm, heb sinds vandaag ook menstruatieklachten, (buikpijn in onderbuik).
    Moet ik dit serieus nemen of is dit iets wat vaker voorkomt??
    Naar de huisarts of niet??

Graag wat advies aub...

Vriendelijke dank,
    Emine

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

spannend voor je. Ik kan er niet zo heel veel over zeggen, het kan goed gaan en het kan mis gaan, fifty-fifty. Bruin verlies op zich komt vaak voor, buikkramp ook, maar als je het tegelijkertijd hebt heb je iets meer kans dat het toch misgaat. Zolang het echter geen heftige krampen zijn en geen helderrood bloedverlies, heb je ook nog prima kans dat het goed gaat. Sorry dat ik je geen duidelijk antwoord kan geven, maar het kan echt nog beide kanten op. Afwachten maar.

Mirjam

Deel Deze Pagina