Hallo allemaal, Hier een vraagje van mij,ik heb sinds dinsdag avond bij het plassen wat bruine (hoe noem je het)stipjes en sliertjes (niet elke plas) bij het afvegen bruine smurrie en ik verlies over de hele dag een heel klein beetje bruin in mijn inlegkruisje. sorry voor de vieze details . Kan dit nu innestellingsbloed zijn of zo, of iets anders? Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen wat het is of kan zijn. Alvast bedankt, Groetjes Tijgertje82
hoi meid moeilijk te zeggen zo wat het is kan innestelling zijn enzo maar zolang je geen pijn hebt en krampen en rood bloed verliest hoef je je nog geen zorgen te maken en anders kun je altijd even de vk of gyn bellen succes meid
Hoi Caruli, Bedankt voor je reactie,inderdaad heb ik geen last van krampen of iets dergelijks en er komt geen vers bloed bij kijken,maar ben gewoon zo onzeker. Groetjes
Hoi Tijgertje82! Ik heb dit ook al sinds 14 dagen! Soms is het een dag of 4 helemaal weg en dan begint het opeens weer! Ik ben blij hier te lezen dat er nog iemand is, met dezelfde "klachten". Bruin verlies! Ik heb het bij de HA gemeld, toen ik er op controle ging. Hij zei dat ik me er niet zo'n zorgen over moest maken, maar wel bij de VK melden. Ik heb inmiddels een afspraak staan bij de VK op 3 juli, maar dit nog niet gemeld! Ik heb verder ook geen buikpijn of krampen! Je schrikt er gewoon steeds van... en denkt dat er iets mis is! Ik duim voor ons, dat het niks ernstigs is! Veel succes! Gr. Trix
Hoi Trix, Bedankt voor je reactie en inderdaad je bent telkens weer bang. Heb het nu dan pas 3 dagen,en soms lijkt het te stoppen en dan ineens boem daar is het weer. Ik ben ook blij dat er iemand is die mijn verhaal herkent,en waarbij gezegt is dat het in principe geen kwaad kan. Zeker hopen dat alles goed komt en dat we beide kunnen genieten van onze zwangerschap zonder angsten. Groetjes Tijgertje xx