Hoi allemaal, die bruine streep die vanaf de vagina naar je navel loopt en dan nog iets verder omhoog, of te wel: Linea nigra. Wie hebben daar ook last van? En hoelang duurt het voordat dat weggaat? Hoor het graaaaaaag
Bij mij was hij alle 3 de zwangerschappen na ongeveer een half jaar weg, heb het nooit als storend ervaren trouwens
bij Fleur duurde het wel een jaar maar toen was hij ook erg donker bij Tim is hij nog heel vaag zichtbaar, maar niet echt de moeite meer waard.
Ik heb hem ook van onder naar boven (tot de borsten). Vind het overigens niet storend maar kan wel even duren voor die verdwijnt zo te lezen
Oke dan weet ik dat, thanks! Ik vind het wel storend. Vind het nog erger dan mijn striae(En daar heb ik al behoorlijk veel van..)
Ik had er ook 1, zie hem nu nog heeeeel lichtjes van mijn navel tot beneden. Ik zie hem maar een vreemde niet hoor..
Bij mij is die nog heel donker.. stoor me er erg aan, vind die streep nog erger dan mijn striae maar volgends mij heb ik dat al eerder getypt
Sinds de zwangerschap van mn oudste is hij nooit meer wegegaan! Wel lichter geworden. Waarom vind je het zo storend? Ik vind het wel mooi aandenken aan mn zwangerschappen
Waarom geen idee, ik denk in combinatie van mijn striemen .. Heb erg veel striemen gekregen door mijn 2e zwangerschap, de laatste 2 weken kwamen ze ineens. Dat zijn mijn aandenken, die streep vind ik maar niets.
Bij mij duurde het zo'n 9 maanden voordat de streep weg was, maar die was dan ook erg donker tijdens de zwangerschap.