Van mijn vorige keer kan ik me herinneren dat ik tot een week of 2 na de bevalling erg zweette. Daarna was volgens mij het vastgehouden vocht eruit en was het redelijk normaal. Deze keer merk ik echter dat ik nog steeds veel en snel zweet. Zodanig dat ik het erg vervelend ga vinden. Ik moet echt elke dag douchen omdat ik 's ochtends niet fris meer ruik. Normaal fris ik me wel elke dag op, even wassen, maar hoef ik niet elke dag helemaal te douchen. Ik voel me nu snel vies en vind dit erg vervelend. Zijn er vrouwen die dit herkennen en is het ook weer overgegaan?
Ja, op beide vragen Ik kan elke dag zelfs het bed verschonen, zo erg is het. Maar het gaat ook redelijk snel weer over.
Ik heb (weet het niet meer van de tweede) dat ook bij de derde erg gehad. Dat het zweet me echt op de rug stond, vooral 's nachts. Is weer over gegaan. Ze is nu bijna vier maanden.
herkenbaar...ik kan nooit zweten, kan uren in de sauna hangen en er komt geen drup..... tot mijn kraamweek...offf hihihi bakken tegelijk hihi sterkte, t gaat wel weer over
Heb het eigenlijk alleen t/m 4 dagen na de bevalling gehad.. Pff, kon elke dag wel m'n bed verschonen (lang leve de kraamzorg )