Euh is dit een oefenwee? Of gewoon buikkramp? 4x achter elkaar zat ongeveer een kwartier tussen elke keer helse pijn in me buik! Ik dacht dat ik buikgriep had maar het was wel iets pijnlijker dan dat zeg maar.... Toen ik opstond had ik er rillingen bij Ik moest daarna wel naar het toilet, maar misschien omdat ik dacht dat ik moest het was pijn toen dacht ik oh ik heb buikgriep en na 20 min ging ik naar het toilet...(sorry voor het ontsmakelijke deel). Dit lukte eerst dus ook niet, maar goed bij veel aandringen kwam er wel diarree uit...Daarna nog wel 1x de laatste buikkramp gehad (nummer 4 dus) Advies nodig! Is dit nou wel een oefenwee of gewoon echt een koutje? Heb er namelijk nu geen last meer van.
Ik heb dit met 27 weken ook gehad. Ik dacht echt dat ik weeën had, zo heftig was de buikpijn. Uiteindelijk ben ik ook goed naar de wc geweest, en daarna was het over. Volgens mijn vk kwam die buikpijn doordat mijn baarmoeder werd geprikkeld door mijn darmen. Geen oefenweeën denk ik dus, maar gevoelige baarmoeder + darmen. Ik weet niet of je een bad hebt, maar als je nog eens zoiets hebt, helpt het wel om in bad te gaan zitten. Een warme douche doet overigens ook wonderen.
Ik heb het na de wc dus nog 1 keer gehad, en had echt moeite om naar de wc te gaan... ik twijfel nu wel erg
Ik had ook moeite om naar de wc te gaan. Ik zat behoorlijk verstopt. Heb je er nu nog steeds last van? Als je twijfelt kun je trouwens altijd je vk met dit soort vragen. Heb ik toen ook gedaan. Midden in de nacht . Ze heeft me een aantal vragen gesteld om erachter te komen of ik weeën had of niet. Ze heeft me het advies gegeven om in bad te gaan zitten of een warme douche te nemen. Als de pijn toe zou nemen, moest ik terugbellen. Als de pijn afnam, waren het geen weeën, en was er niets aan de hand.