bruine urine??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pindakoek, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoi,

Ben gisteren naar de wc geweest en had toen bruine urine :( de rest van de dag werd het wel weer normaal hoor. Die dag zelf had ik ook steekjes bij mijn liezen gehad..zijn er meiden die ook zoiets gehad hebben en zwanger zijn?

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Niemand?

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik ken dit niet, maar is het misschien niet verstandig even naar de huisarts te gaan?

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou dit klinkt best wel vreemd. Misschien even bij de HA informeren..

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    over het algemeen is donkere urine een teken dat je te kort drinkt.
    anders zou ik t niet weten

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Even googlen op 'bruine urine', dan zie je dat dit inderdaad een verschijnsel kan zijn tijdens de zwangerschap. (Ook van een aantal andere dingen, trouwens.) Houd in de gaten of je geen andere klachten krijgt.

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor jullie reactie! Ik hou idd in de gaten of ik geen andere klachten krijg. Ik drink trouwens voldoende en heb geen blaasontsteking..geen pijn bij het plassen. Mocht ik weer bruine urine krijgen dan ga ik wel langs de HA.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Sterkte er mee meid.

Hoe gaat het nu ? nog bruine urine?
    ben wel benieuwt!!

9. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh dat had ik ook vorige maand, zo raar!
    Mn 2 testen waren negatief en een paar dagen later was ik 1,5 dag ongi. Ik had geen blaasontsteking want dat dacht mn ha eerst ook en is getest. heel apart!

10. fafa

fafa Niet meer actief

kan het ook niet gewoon te maken hebben met wat je gegeten hebt?

Sommige mensen schijnen ook hele rode urine te krijgen van bietjes...

11. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat moet je dan hebben gegeten om bruine urine te krijgen?
    Ik had niets raar gegeten in ieder geval.
    Dat bietjes verhaal ken ik ook inderdaad.

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Haha leuk dat jullie zo meedenken dames..maar heb geen bietjes gegeten (lus ik trouwens ook niet :p)..was 1 plasje bruine urine..misschien oud bloed?? Ben niet ongi geworden..dat bruine plasje was (volgens de calculator van hier) de 2e dag na mijn eisprong. Heb nu een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik..soort ongi maar dan toch weer anders, ook voel ik mijn liezen..dus ik wacht af tot volgende week, voor een zw test is het nog te vroeg ;)

13. fafa

fafa Niet meer actief

ehhh, geen idee...

veel drop? cola? donkere sojasaus? van die donkerpaarse gedroogde pruimen? hahaha, I don't know

14. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahaa!

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hahahaha :D Ik heb nog nooit van cola of drop bruine urine gehad....dit is de allereerste keer in mijn leven dat ik zo bruin heb geplast :)

16. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet het ook niet meer hoor maar had het ook vorgie maans. het is maar even afwachten dan he?

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ marloes: dus voor jou is het ook de eerste keer geweest dat je bruin hebt geplast? Had je daarna nog afscheiding of een soort van zeurderig gevoel in je buik? Heb trouwens best wel gespannen borsten..ging gisteren met mijn vriend klussen en als hij eraan zat voelde niet bepaald lekker...

18. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had kramp in mn buik, kon er niet van lpen. Gevoelige en harde borsten, snel duizelig en moe. Het was inderdaad voor het eerst dat ik dat meemaakte. Na 3 of 4 dagen werd ik anderhalve dag ongi. vreemd vreemd vreemd. Mn test was trouwens negatief.

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mmmmm..nee ik ben niet snel duizelig of moe. Heb het wel vaak koud in de avond. Vorige maand heb ik ook flinke steken en kramp in mijn buik gehad maar dat kan ook komen door het ontpillen werd er hier gezegd op het forum. Ben toen 2 dagen ongi geweest..heel kort want met de pil was het exact 5 dagen. Heb je na de negatieve test nog opnieuw een testje gedaan??

20. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen test meer gedaan. Ik denk dat mn ongi gewoon erg kort was deze maand. Ik ga gewoon verder met een nieuwe ronde.

Deel Deze Pagina