Hallo meiden, ik trouw 5 juni met mijn vriend, en dan gaan we volledig gaan voor ons eerste kindje. Maar het is zo moeilijk om te wachten tot wanneer ik getrouwd ben om te stoppen met mijn pil! Maar als ik nu al stop maak ik de kans dat ik zwanger word voor ons huwelijk, en dat wil ik nou ook weeral niet, maar ik loop er echt elke dag mee bezig, heb al zoveel kleertjes, en ben nu ook al begonnen met parkbekleding te kopen enzo :d Tkan soms moeilijk zijn om u in te houden hé Groetjes
Hi meis, Wat spannend zeg!!! Maar ik wil je niet 'opjutten' hoor.. maar het kan ook nog wel heel lang duren hé voordat je zwanger wordt.. je liggen kan ook nog gaan ontpillen en daar gaan ook wel een paar mnd overheen . Maaaaaaaaar het kan natuurlijk ook in één keer raak zijn... ha ha... spannend hoor!!!
Je zou ook al kunnen stoppen met de pil en condooms gebruiken. Dan heeft je lichaam wel een aantal maanden de tijd om te ontpillen. Zo hebben wij het gedaan in ieder geval . Maar dat is natuurlijk helemaal aan jullie! Veel plezier en succes
Spannende tijd. Als ik jou was zou ik nog even een maandje wachten met het stoppen van de pil. stel dat je in april zwnager raakt heel er mooi maar dan heb je er nog geen last van op jullie grote dag, tenminsten als je niet veel zwangerschapskwaaltjes hebt Succes en alvast heel veel plezier op je trouwdag ik geef je 1 tip mee geniet ervan want echt het gaat zo snel allemaal.
Ik snap dat je heel erg enthousiast bent en wil je plezier ook niet ontnemen, maar ik denk dat je wat te hard van stapel loopt als je nu al kleertjes etc. aan het aanschaffen bent, terwijl je nog niet eens zwanger bent!! Het kan erg lang duren voordat het uberhaupt lukt en het zou zonde zijn als je veel te hard van stapel loopt, waardoor iedere maand een gigantische teleurstelling voor je word. Ik zou wat gas terugnemen als ik jou was. Succes!!
Wij zijn 3 maanden voor ons trouwen gestopt met de pil... nu 9 maanden verder en t is nog niet raak... Dus ik wil je niet bang maken ofzo, maar hou er rekening mee dat t niet zomaar 123 gebeurt zeg maar
Wij hebben ook de eerste 2 maanden zonder pil wel condoom gebruikt. En nu zit ik in de tweede ronde. Het advies dat Daan04 geeft zou ik je ook willen geven. Maar dat moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten. In ieder geval succes
Wij gaan over 2 maanden trouwen en ben ook al in november gestopt met de pil..wel nog met condoom tot afgelopen week, maar het kan lang duren voordat je zwanger raakt en je cyclus moet weer 'normaal' worden..en ook dat kan langer duren! Ik heb ben pas 2x ongi geweest (ontrekkingsbloeding na pil niet meegeteld) sindsdien..en ben nu alweer aan het wachten. Ik zou eerder met de pil stoppen als ik jou was..en dan met condooms..Tenzij je het echt een grote ramp zou vinden om ongi te zijn op je bruiloft. Mij boeit 't niet!
Hoi Hoi, Als ik jou was zal ik nu stoppen met de pil. Kan je lichaam ontpillen en de cyclus op regel krijgen. gewoon vrijen met voorbehoedsmiddel. Dan heb je de kans dat je na je trouwdag sneller zwanger kunt zijn. maak jezelf niet te gek met allemaal spullen kopen. Als het niet wil. kan het erg frusterend zijn. Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn. Liefs Riv.
Hey meiden, Bedankt voor jullie reactie's hoor. Ik ben ondertussen al gestopt met de pil. ( Ik kreeg terwijl ik nog bezig was aan mijn strip mijn regels door en dan heb ik het meteen in de vuilbak gekieperd) Nu nog wel even voorzichtig zijn, maar we doen het toch niet echt met condoom hoor. Nou, we zien wel! Groetjes