miskraam gehad, bloeden en pijn zet aan

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hansje123, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik heb een vraagje. Afgelopen zaterdag is het helaas helemaal fout gegaan. zaterdagavond is het vruchtzakje samen met placenta etc eruit gekomen. zijn er helemaal kapot van. het is moeilijk te beseffen dat er niets meer zit. wij hebben afgelopen donderdag nog een hartje gezien en gehoord.

maar nu houdt de menstruatie pijn nog wel een beetje aan en ik bloed ook nog. Heb momenteel niet heel veel behoefte nog om naar de gyn. te gaan. toch heb ik het idee dat alles er wel redelijk aan het uitkomen is. Zal ik nog een paar daagjes wachten en als het stopt is het goed, of moet ik toch naar de gyn. om een eventuele cur...

2. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Hansje,

Jeetje meid wat een kl*te bericht....ik weet niet wat je nu het beste kan doen, ik denk nog even aankijken en als je het echt niet vertrouwt toch maar naar de gyn...ik ben zelf op t moment ook in afwachting van een miskraam, vruchtje is gestopt met groeien en ik verlies wel wat bloed maar niet veel...ik heb zo een afspraak met de gyn.

Ik wens je heel veel sterkte toe meis, ik weet hoe je je voelt!

Liefs,
    Agaath

3. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    jij ook erg veel sterkte. ik ben stiekem wel blij dat het bij mij vrij snel is gegaan en dat ik er niet op hoef te wachten of pas heel laat erachter ben gekomen dat het niet meer leeft. een schale troost voor jou. ik hoop dat het allemaal snel verloopt bij jou. ik denk dat ik net vanmiddag het laatste verloren heb. ik had nog krampen en ineens verloor ik weer iets groots en nu is alles ineens minder, dus hoop dat het natuurlijk af gestoten is en dat ik geen cur.. meer nodig heb. ik wacht even af en bel van de week voor de zekerheid de gyn wel even. succes met verwerken en hoop dat we snel weer blij nieuws kunnen geven. dit geeft zo'n leeg gevoel.

Deel Deze Pagina