Kwaaltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jayni, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jayni

Jayni Lid

2 mrt 2009
    7
    0
    0
    Hoi

Ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger, maar mijn kwaaltjes verminderen. Vorige week was ik heel de week misselijk en ik had hele gevoelige tepels maar nu is dat niet meer zo.

Hebben jullie ook dat het verminderd

xxx Jayni

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Had ik ook hoor!

Ik heb tot een week of acht redelijk veel kleine kwaaltjes gehad.
    En nu word het steeds minder, zelfs mn vermoeidheid is minder.
    Je kan in mn album zien dat ik echt heel erg zwanger ben!

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik heb in het begin heel veel last gehad van misselijkheid en mijn borsten en ineens was dit weg.. na een goede 2 weken kwam het net zo hard weer opzetten als dat het verdween dus het kan allemaal! Dit blijft de hele zwangerschap zo doorgaan

4. Jayni

Jayni Lid

2 mrt 2009
    7
    0
    0
    Het is dat ik heel erg onzeker ben
    Het is mijn eerste kindje...Ben nu wel iets gerustgesteld

5. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    had ik ook, was ook ongerust, maar je moet maar zo denken.. je lichaam past zich gewoon aan aan de hormonen.. zijn net een soort medicijnen, je krijgt er in het begin bijwerkingen van, maar als je lichaam eenmaal gewend is.. en er zitten gewoon periodes tussen met meer klachten.. heb nu bijvoorbeeld weer meer maagzuur en mijn vriend vind dat mijn tepels nu weer donkerder worden..

succes!

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb het ook gehad maar nu heb ik gelukkig geen last meer van kwaaltjes :D

7. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Elke zwangerschap is verschillend dus zeggen dat dit de hele zwangerschap zo blijft is onzin. Geniet ervan! En de misselijkheid enz. houdt vaak in mate aan de 1e 3 á 4 maanden. Er zijn ook vrouwen die het de hele zwangerschap houden, maar die groep is redelijk klein.
    Probeer er van te genieten en maak je niet te veel zorgen.
    Bij mij begon de ergste misselijkheid rond de 14 weken pas, terwijl rond de 11e week je HCG het hoogst is, dus het is echt bij iedereen verschillend. Het was rond week 18 helemaal weg en ik voel me nu gewoon heerlijk, alleen soms wat moe, maar dat hoort erbij. Heb trouwens de gehele zwangerschap nog nooit moeten overgeven! Dus ook dit hoeft niet bij iedereen. Klam je niet teveel vast aan de erge verhalen, maar geniet van je eigen, unieke zwangerschap. ;)

8. Wendy200

Wendy200 Lid

10 mrt 2009
    38
    0
    0
    verkoopster
    almere
    Hi

Dit geeft me wel een gerust gevoel.
    Ik ben nu 9 wk en heb nu de laatste week last van misselijkheid.
    In de eerste weken had ik erg last van vermoeit heid maar nu is het echt stukken minder.
    Wel als ik gewerkt hebt dan ben ik moe maar dat is logis.
    Ook hoor ik verhalen van het lekken van je borsten daar heb ik geen last van en ook nu veel minder last van pijn op mijn borsten.
    En nog maar niet over een buikje te spreken ik heb bijna nog niks gaat het dan wel goed?

9. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    ik heb totaal geen idee hoe i khier over mee kan praten maar ik heb helemaal geen klachten gehad,

ja beetje pijn in me borsten ivm de groei en nu ischias maar verder helemaal niets.

elke zwangerschap is anders , sommige zijn alleen maar misselijk ed en andere niet... en als je er nu al minder last van heb is het alleen maar prettig voor je zelf. maar het zegt verder niets over je zwangerschap hoor :) geen zorgen :)

wou dat ik misselijk was, dan had ik het gevoel van zwangershap meer. hihihi

buikgroei ging bij mij in de eerste 9 weken hard en tot afgelopen week nouwelijk. het is maar net hoeveel ruimte er word tgemaakt , dat is voor iedereen verschillend. mijnnicht is 16 dagen korter zwanger dan ik maar haar buik is 2,5 keer zo groot. ( ik groei meer rond dan naar voren misschien daarom) maar nu sinds 15,5 week zie ik me buik weer flink groeien :)

denk maar zo iedereen is anders, dus iedereen heeft andere dingen. niets is bij iedereen het zelfde ( ok ok de eerste 15 weken is de groei van het kindje ongeveer bij iedereen gelijk maar das dan ook het enige)

ik kan alleen maar zeggen geniet er van, en tuurlijk maak je je zorgen dat doet iedereen wel beetje hoor die zwanger is dat hoord er bij :)

Deel Deze Pagina