Ervaringen smartwatch kind

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Bloempjelief, 1 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.821
    6.990
    113
    Vrouw
    Onze dochter wordt binnenkort 10 jaar en we willen graag een smartwatch geven. Iemand hier ervaringen of tips? We willen er eentje met een simkaart.
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    Op de fora voor kinderen is dit topic al regelmatig voorbij gekomen, ik zou daar even kijken. :)
     
  3. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.821
    6.990
    113
    Vrouw
    Oh serieus? Sorry daar kijk ik nooit, dus vlieg even daarheen dan ;) Bedankt!
    @Beheer deze mag verwijderd worden dan ;)
     
  4. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.821
    6.990
    113
    Vrouw
    Wil hem toch nog even open houden als het mag, zie weinig reacties in topics of ze zijn al gesloten en daar kan ik niet meer reageren…
     
  5. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.821
    6.990
    113
    Vrouw
  6. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    Wij hebben er zelf een met simkaart gehad van Aliexpress. Was op zich handig, omdat ze er ook mee konden bellen, maar hij was vrij groot en roze en toen ze een jaar of 7/8 waren was dat niet meer cool. De jongste heeft sindsdien een Garmin vivofit junior en de oudste heeft sinds kort mijn oude fitbit. Maar die zijn dus zonder simkaart. Bellen doen ze inmiddels ‘gewoon’ met hun mobiel.
     
  7. Angeliquek

    Angeliquek Actief lid

    24 mei 2011
    156
    50
    28
    NULL
    NULL
    Mijn zoon van 9 heeft van Sint een Garmin Vivofit Junior 3 gekregen en is hier erg blij mee. Het is een mooi draagbaar horloge zonder GPS/belfunctie waarbij de nadruk ligt op het stimuleren tot beweging. Er zitten allemaal leuke, deels nog te ontdekken, gadgets op waaronder het vrij spelen van kleine spelletjes en het verdienen van punten voor taken die je als ouder op het horloge kunt zetten. Ik zou dit horloge zeker aanraden :)
     
  8. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Mijn zoon heeft een Fitbit Ace voor kinderen. Zonder belfunctie, omdat ik dat niet nodig vindt. En ik vind met belfunctie ook wel erg groot voor die kleine polsjes.
    Het gaat bij de Fitbit om bewegen, stappen tellen, etc. Mijn zoon is er blij mee.
     

Deel Deze Pagina