Hey meiden, Ik heb een beetje een rare vraag, Heb sinds een paar dagen een hele vieze "putlucht" die ik opboer... zijn jullie hier bekend mee? en weet miss iemand wat je er tegen kunt doen... groetjes Blondoniempje
ik herken het wel, net alsof je poep hebt gegeten. Sorry voor de ranzige omschrijving. Sorry maar heb ook geen idee hoe je er af komt. Bij mij ging het vanzelf over...
Hoi Blondoniempje, ik heb ook last van zo'n vieze lucht. Bij mij is het niet alleen als ik een boertje laat, maar ook als ik naar de wc ga of een windje laat Gaat vanzelf weer over denk, heb er de ene keer wel last van en andere keren niet. xxx sassie
Je maag/slokdarmklepje gaat minder goed werken, waardoor er dus vieze luchtjes ontsnappen vanuit je maag. Heel vies.. maar pepermuntjes kunnen al heel wat neutraliseren, misschien helpt het bij jou ook
ooh ik heb van alles geprobeerd zelfs tandpasta doorslikke niks helpt, wat ik ook doe die vieze putlucht blijft... achja alst erbij hoort nemen we het maar voor lief...
ik had een hele erge vislucht... kwam door de vitaminepillen van de Etos, die visolie lucht boerde ik de hele dag omhoog (en was al misselijk) opgelost door andere pillen te gaan slikken!
Ik had het idee dat het een totale verrotting was daarbinnen...getver..idd die smaak in mn mond ....is wel opeens overgegaan...Op de wc is nog steeds drama! haha Lang leve de obstipatie! x
hahahaha echt een rottingsgeur he niet normaal meer maar ja als we het allemaal hebben dan zal de wereld er wel niet gek van staan te kijken