Hoi Ik wist niet goed waar ik m`n vraag neer moest zetten dus gok maar op hier Ik heb tot heden Bv gegeven alleen Jarno wil niet meer dus heb afgebouwd en Jarno drinkt alleen nog smorgens.. tot dit goed gaat.. merk wel dat m`n productie op is zeg maar. Wanneer kan ik nu het beste een bh gaan halen? krimpen m`n borsten nu? of gaan ze extra hangen? Ik had eerder altijd beugelbh`s maar vanaf het moment dat ik zwanger was zonder beugel.. twijffel nu nog.. Hebben jullie tips? Groetjes, Danielle
Ik was met 2 maanden afgebouwd en met zo'n 4 a 5 maanden waren mijn borsten weer als vanouds. Maar ik ben sinds die 2 maanden ook nog wel zo'n 4 kilo afgevallen.
zou ff wachten tot je geen borstvoeding meer geeft...dan pas zijn ze weer het echte formaat (tenminste bij mij dan)...
Hoi Oke bedankt! Zag dat er nu opruiming was bij de hunkemoller maar toch maar ff wachten dan.. Groetjess
Ik lees even mee. Zelf heb ik 1 week gekolft en daarna de fles gegeven. Mijn borsten lekken nog steeds een beetje. Mijn borsten zijn wel veranderd, zijn wat slapper. Ben ook aan het wachten met bh´s kopen. Misschien dat het alweer kan. De uitverkoop is idd een goed idee!
Ik heb in totaal 5 weken aaneengesloten borstvoeding gegeven, en ben er toen mee gestopt omdat ik niet genoeg had. Ik ben nu alweer zo'n 6 weken geleden gestopt met de BV en vraag mij af of mijn borsten nog gaan slinken of dat ze nu het oorspronkelijke formaat hebben. Ze zijn nl. iets groter dan voordat ik zwanger was en van mij mag het zo wel blijven! Wie weet hoe lang het ongeveer duurt voordat je borsten weer "normaal" zijn?? Ik wil nl. ook graag nieuwe beha's gaan kopen, maar wil niet dat ik straks met een te grote maat blijf zitten
Hai, Ik heb ongeveer 3 maanden fulltime gekolfd en heb nu sinds een maand mijn oude bh's weer aan (helaas), dat is dus na 5 maanden ongeveer...