hey meiden, heb nu een week na mn miskraam nog steeds buikpijn.. ook rechtsonderin.. Vloeien is nu gestopt sinds gister.. Ben kotsmisselijk en iedere keer duizelig.. t gevoel dat ik zo van mn stokje ga.. herkent iemand dit? liefs X C.
Sorry herken het niet. Maar wellicht een goede reden om even contact op te nemen met de huisartsen post/ziekenhuis. Klinkt niet in orde, zou er toch maar snel achteraan gaan. Of je partner laten doen. Heb je koorts? Beterschap en liefs
dank je wel Joop.. heb gelijk ff getempt is 37,5.. begint wel op een beetje verhoging te lijken.. Mn vriend komt zo thuis uit zn werk... miss idd verstandig om toch de dokter maar ff te bellen.. Liefs X C.
neem geen enkel risico en bel de dokter! Bij mij betekende het toen foute boel. Hoeft bij jou niet zo te zijn, maar je wilt natuurlijk zuinig op je lijf zijn. Succes!
hey meiden, Ben gister toch ff bij de dokter geweest.. alles was goed, t zijn volgens hem toch allemaal klachtjes die bij de miskraam horen.. wat betreft de pijn in rechteronderbuik zei hij dat mn ei er waarschijnlijk al aankomt, en dat het best kan dat dat nu flink wat extra pijn geeft.. voel me nl behoorlijk beurs vanbinnen.. liefs X C.
Hopelijk heeft het bezoek je in elk geval gerustgesteld. Zou fijn zijn als je ei er inderdaad al aan komt. Goed om te weten trouwens dat dit klachten kan geven na een miskraam. Sterkte en liefs
Ja dat zou zeker fijn zijn, aangezien ik geen flauw id heb hoe mn eerste cyclus nu gaat lopen.. Had ook met mn mannetje gesproken dat we deze eerste ronde gewoon te klussen wanneer we zin hebben... dus op goed geluk.. Daarna gaan we weer voor t echie, dussssssss dat wordt duim duim duim deze maand liefs X C.
Jeetje meis, als eerste veel sterkte met het verlies van jullie kindje. En trees, wat zie ik nu? Moest je nu weer een kindje verliezen? Wat is het leven toch oneerlijk! Ik denk aan jullie meiden!
Cruelle gelukkig dat alles goed was. Het beurse gevoel herken ik wel. Het is allemaal veel gevoeliger in je buik na een miskraam. Er is natuurlijk ook van alles gebeurt Melissa ja helaas alweer Het is ons tot nu toe nog niet gegund. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed. Hoop ik voor jou ook meis!
Hoi meid... Heel erg veel sterkte toegewenst na het verlies van jullie kindje... probeer het een plekje te geven! Dikke knuffel Nelleke
Goed dat je ff na de ha bentgeweest een temp van 37,5 is na mijn idee ook normaal zo midden op de dag. Die duizeligheid etc herken ik al te goed t kan ook een beetje met stress te maken hebben. Ik hoop dat het allemaal weer snel wat beter gaat meid.