hallo veronica het kan nog steeds hoor gewoon even afwachten wat heb je nog meer voor kwalen dan ben ik erg benieuwd naar vandaag is het bij mij helemaal weg maar heb nog steeds dat het borreld in me buik en opgeztte buik steeds krampjes en nog steeds beetje warm dus bij mij is het ook even afwachten maar het kan heel goed een innestelbloeding zijn waneer ga je testen gr cynthia
Ik heb normaal voordat ik onge wordt ook altijd bruin bloed maar nu heb ik bruin bloed gehad maar verder niets. Dus het kan nog...maar ik durf eigenlijk niet te testen want verder voel ik helemaal niks!
hai hai oeeeeeeeeeei wat spannend ik heb normaal altijd gelijk licht rood en nu had ik bruin leek wel beetje waterig echt raar maar na 3 dagen werd het beetje rood en nu is et weg maar gewoon testen joh spannendddddddddddddddd laat het ons weten ben erg benieuwd succes meisie gr cynthia
Hoi Cynthia, Ik wil aanstaande maandag gaan testen, dan kan het ook pas officieel. Ik zou maandag ook mijn NOD hebben. Ik heb wel symptomen, ik heb al eerder een miskraam gekregen, ik weet dus hoe het voelt om zwanger te zijn. Ik ben een beetje beverig en misselijk en heb als ik op m'n borsten druk wel gevoelige borsten, misschien wil ik het wel voelen, maar ik had echt het idee voordat ik die lichte bloedingen kreeg dat het raak was. Liefs Veronica
Hoi Stampertje en Sjarlottuh, jullie kunnen vandaag testen heb ik gezien. Hebben jullie al getest, ik ben erg nieuwsgierig. Liefs Veronica
hai veronica spannend hoor ik hoop het voor je dat het raak is meisie vooral nadat je een miskraam gehad heb ik heb steeds lichte krampjes en verharde buik en gister waren me borsten heel soepel en nu zij ze weer gespanen ik hoor het maandag van de HA ik ga er niet op rekenen dat ik zwanger ben anders is et zo een teleurstelling als het niet zo is toch laat het ons wel even weten we zijn zo nieuwschierig heel veel succes liefs cynthia
he veronica, Nee ik heb nog niet getest. Vandaag is mijn NOD, en het komt de laatste tijd meestal zo rond het middaguur. Maar tot dit moment nog niks te bekennen. Heb wel wat last van mijn buik, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn, want die zitten ook niet helemaal lekker vandaag. Als er vandaag nog niks is, ga ik morgenochtend denk ik testen. Maar ik heb het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden. Zoals je kan zien onder mijn banner is mijn cyclus nog niet echt regelmatig. ik heb mijn laatste cuclus aangehouden. Maar ja, of dit klopt weet ik natuurlijk ook niet zeker. maar goed, als er vandaag niks is, dan morgen een testje wagen. Ik hoop voor jou dat je maandag een positieve test in handen hebt. Liefs
en inmiddels gewoon ongesteld dus....hmmm...ronde 6 here we come! Iemand enig idee hoe dat kan dat er ineens een langere cyclus tussen zit?
ahhhhhh ook al een half jaar bezig hopelijk raak je ook snel zwanger meschien door je hormonen dat je cyclus langer is gr
nou meiden zwangerschapstest was negatief bij de Ha dus moest het gewoon zien als een ongi maar we blijven lachen toch op naar de volgende ronde grrrrrrrrr