Bruinig slijm en bloedverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bangerikske, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bangerikske

26 okt 2006
    6
    0
    0
    België
    Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste vraagje dat ik hier plaats en hoop op veel reactie van jullie. 16 augustus 2006 heb ik een curretage laten doen en ondertussen ben ik terug 5 weken zwanger. Deze morgen naar de huisarts geweest omdat ik niet heb geslapen van de baarmoeder/menstruatiepijn. De vorige keer had ik dit ook wel maar niet zo hevig. Ik had deze nacht ook wat bloed bij het afvegen en nu elke keer bij het afvegen bruin slijm. De dokter zei dat ik een virale darminfectie had en me geen zorgen moest maken over het bloed, dit zou door mijn stoelgang komen. Het bruine slijm had ik toen nog niet zo fel als nu. Weten jullie of dit normaal is? Ik moet nog wachten tot 29 november voor mijn eerste echo bij mijn gynaecoloog.
    Wat voel ik mij onzeker nu? Ik heb echt schrik op een tweede miskraam. Mijn vriend kan me ook niet helpen om die gedachten op zij te schuiven, jullie wel? ;)
    Groetjes,
    van een Bangerikske

2. Bangerikske

26 okt 2006
    6
    0
    0
    België
    Heeft er dan echt nog niemand dit meegemaakt? Ik heb nu nog steeds menstruatiepijn maar het bruinig slijm is ondertussen weg. Ben zondag ook misselijk geweest, zou ik toch nog zwanger zijn. Die eeuwige twijfel tot de eerste echo is echt niet leuk.
    Mijn vriend zegt dat het een tweeling gaat zijn, waarom weet hij niet? Omdat hij dit telkens aan iedereen beweerd dat we daaraan bezig zijn. (we hebben alleen nog maar aan onze ouders en mijn beste vriendin verteld hoor, durven niet meer door die miskraam)
    Jammer dat de euforie nu zo weg is.

Hopelijk reageren jullie dit keer wel op een belgisch berichtje ;)

3. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    hallo ik heb dit ook gehad bij mijn tweede zwangerschap maar heb nu nergens last van..verder verliep mijn tweede zwangerschapp toen prima en heb een gezonde zoon gekregen...

4. Bangerikske

26 okt 2006
    6
    0
    0
    België
    Babymissy, bedankt voor je reactie. Ik wil er zo graag van genieten maar kan gewoon die enge miskraam niet uit mijn hoofd zetten, jammer hè!

5. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Bel anders je verloskundige en zeg hoe je je voelt en vraag dan of ze niet nu al een echo kunnen maken.
    Ik weet wel dat ik na 5 weken ongeveer een week of 3, 4 vaak menstruatiepijn heb gehad, alleen had ik geen last van bruin slijm verlies.

Veel sterkte.

Liefs San

6. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    ik ben ook naar het zh gegaan derstijds om mijn echo eerder te laten doen ze hadden alle begrip hiervoor en dus ook gedaan...als het je echt zo erg in je hoofd zit moet je dat gewoon doen..en gewoon aandringen desnoods zet je het op een huilen..het gaat om jou en dat jij lekker in je vel zit zolang je zwanger bent liefs aukje

7. Bangerikske

26 okt 2006
    6
    0
    0
    België
    Hallo ladies,

Na een paniekreactie van afgelopen weekend ben ik gisterenavond voor een echo naar de gynaecoloog geweest en ja hoor, we hebben het hartje zien kloppen. Hij of zij was al 1,07cm groot, supergevoel nu. Zaterdag had ik nog naar de spoedarts gebeld omdat ik een schimmelinfectie had. Ik moest een isobetadine spoeling gaan halen daarvoor. De gynaecoloog heeft me dat nu afgeraden om dit te gebruiken, ik moet nu zitbadje met Kamillosan gebruiken en een zalfje. Wat een ellende. Die infectie moet nu natuurlijk zo snel mogelijk weg want dit kan nu ook weer leiden tot een miskraam. Tot nu toe zag alles er heel goed uit zei hij. Dus na maar genieten en niet meer aan die nare gedachtes denken...

Groetjes,
    Heidi

8. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Fijn dat je nu gerustgesteld bent. Geniet lekker van je zwangerschap meid ;)

Deel Deze Pagina